Valitse kieli

  • Uutishuone
  • Kokemuksia
  • Asiakastuki
  • Meille töihin
  • Sijoittajille
  • Investors
  • Ota yhteyttä
  • Kirjaudu

AdminetRakentamiseen AdminetTalotekniikkaan AdminetTeollisuuteen
Kartoita ja tilaa
Adminet
Yleiskatsaus Ominaisuudet Adminet mobiili Pyydä ilmainen esittely
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

AdminetRakentamiseen AdminetTalotekniikkaan AdminetTeollisuuteen
Kartoita ja tilaa
  • Uutishuone
  • Kokemuksia
  • Asiakastuki
  • Meille töihin
  • Sijoittajille
  • Investors
  • Ota yhteyttä
  • Kirjaudu
Adminet
Yleiskatsaus Ominaisuudet Adminet mobiili Pyydä ilmainen esittely

Yli 50 syytä valita Adminet

Ohjelmistossamme on yli 50 rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden yritysten arkea helpottavaa ominaisuutta. Yrityksesi ohjelmistopakettia voidaan muokata joustavasti asiakkuutesi aikana. Autamme sinua löytämään sopivimmat toiminnot:

Mobiili

Adminetin mobiili on helppo työkalu työmaiden kirjauksiin. Sen avulla varmistat tietojen siirtymisen työmaan ja toimiston välillä tarkasti ja reaaliajassa.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Adminetin mobiiliversio kuuluu automaattisesti kaikkien asiakkaidemme palvelupakettiin ja sen avulla tehostat sekä työntekijöiden työtä että kevennät toimiston kuormaa.

Lue lisää

Tarjouslaskenta

Kustannukset ovat selkeästi tiedossa ja tarjouksesta näkee nopeasti, mistä hinta muodostuu. Näin pystyt jättämään samassa ajassa merkittävästi enemmän tarjouksia kuin perinteisillä menetelmillä.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Laskennan ohjelmilla laadit monipuolisesti ja joustavasti eri tarkkuustasoilla kustannusarvioita suunnittelun ohjaukseen ja tuotantoon.

Lue lisää

Adminetin tarjouslaskentatyökaluilla saat nopeutta ja tarkkuutta projektin kustannusten ja tarjousten laskemiseen, oli tarjous pieni tai suuri. Tarjoukset lasket Adminetin tapaan aina ajantasaisilla tarvikehinnoilla.

Lue lisää

Hinnastot

Adminet-toiminnanohjausjärjestelmässä sinulla on käytössäsi yleinen hinnasto, jossa ylläpidämme puolestasi yli 40:n talotekniikka- ja rakennustuotteiden toimittajan hinnat. Lasket siis tarjouksesi ja teet ostot aina ajantasaisilla hankintahinnoilla.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Asiakkaillamme on käytössään yli 40 toimittajan ajantasainen hinnasto, josta tuotteet löytyvät helposti.

Lue lisää

Adminetissä tavaroiden ja töiden hinnoitteluun sekä alennusten määrittelyyn on kattavasti vaihtoehtoja.

Lue lisää

Kattavan vastaavien tuotteiden rekisterin löydät vain Adminetistä. Saat käyttöösi toimialan parhaan markkinatiedon ja kustannustehokkuutta ostoihin.

Lue lisää

Myymälätoiminnot

Myymälätoiminnot on liitetty Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän hinnastoon ja varastoon. Adminetin kassatoiminnoilla onnistuu niin käteisellä, kortilla kuin laskuun rahastaminen ja myyntitapahtumat kirjautuvat automaattisesti kirjanpitoon.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Tarvikkeet on helppo kerätä viivakoodinlukijalla myymälässä tai varastossa, minkä ansiosta tiedot saadaan siirrettyä suoraan kassaan, varastolähetteelle, työtilauksiin ja ostotarpeisiin.

Lue lisää

Kun Adminetin kassalla otetaan vastaan maksusuoritus, kirjautuu myynti valmiina suoraan kirjanpitoon asti. Luet myös plussapisteet samalla korttipäätteellä.

Lue lisää

Adminetin myyntitilaukset ovat myynnin ja myymälän työkalu. Myyntitilauksilla tehdään asiakkaille tarviketarjoukset ja muutetaan ne tilauksiksi. Myös tarjousten ja tilausten seuranta on helppoa.

Lue lisää

Varastonhallinta

Adminetissä yrityksen varastotoiminnot ovat pitkälle automatisoidut ja esimerkiksi tuotteiden lisääminen laskulle tai ostolaskulta hyväksyminen muuttavat varastosaldoa.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Adminetissä voit luoda useita varastoja ja pystyt seuraamaan tuotteiden ja tarvikkeiden menekkiä tarkasti.

Lue lisää

Tarvikkeet on helppo kerätä viivakoodinlukijalla varastossa, minkä ansiosta tiedot saadaan siirrettyä suoraan projektille, työtilauksiin ja ostotarpeisiin.

Lue lisää

Tiedonhallinta

Sähköisen dokumentinhallinnan ansiosta kaikki yrityksesi asiakirjat ja kuvat ovat varmassa tallessa ja oikeassa paikassa. Tiedot löytyvät nopeasti ja ovat kaikkien käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla poistuu mappien ja papereiden käsittelyyn kuluva aika.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Säilytä sähköiset dokumentit ja kuvat oikeassa asiayhteydessä, missä ne pysyvät varmassa tallessa ja löytyvät helposti.

Lue lisää

Adminetin pdf-lomakkeiden avulla vähennät papereiden määrää yrityksessäsi, sillä sovellus mahdollistaa erilaisten lomakkeiden hallinnan sähköisesti.

Lue lisää

Ylläpidä asiakastietoa yhdessä järjestelmässä – teet parempaa asiakaspalvelua sekä tehokkaampaa myyntiä ja markkinointia.

Lue lisää

Adminet toimii myös ruotsiksi ja englanniksi.

Lue lisää

Dokumentointi on helppoa ja nopeaa, kun omalla mobiililaitteelta saa liitettyä kaikki tarvittavat tiedostot suoraan oikeaan paikkaan.

Lue lisää

Johtaminen

Saat Adminetistä alan tarkinta ja monipuolisinta tietoa yrityksesi liiketoiminnasta kehittämisen sekä kannattavuuden ja kilpailukyvyn kasvattamisen välineiksi.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Adminet on toimialan ainoa ohjelmisto, jossa on porautuva raportointi alkuperäisiin dokumentteihin saakka. Data-analysaattorilla voit kerätä ja analysoida kirjanpidon, projektien hallinnan ja sisäisen laskennan tietoja.

Lue lisää

Raporttien avulla tiedät reaaliajassa, missä yrityksessäsi mennään ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Lue lisää

Näet yrityksesi kulujen ja tuottojen jakaantumisen eri osastojen, toimipisteiden ja toimialojen kesken.

Lue lisää

Työntekijä-analyysillä voit seurata työn tuottavuutta ja kannattavuutta työntekijäkohtaisesti. Adminetin osaamisrekisterillä puolestaan seuraat ja ylläpidät vaivattomasti työntekijöidesi osaamisia.

Lue lisää

Kirjanpito

Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän reaaliaikaisella kirjanpidolla tiedät koko ajan missä mennään, joten ennustaminen ja reagoiminen on helpompaa. Adminet koostaa kirjanpitotietoa automaattisesti sitä mukaa, kun sinä hoidat päivittäisiä töitäsi.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Yrityksen ei tarvitse toimittaa aineistoa tilitoimistoon ja odotella raportteja, joissa on jo vanhentunutta tietoa. Tietoja ei myöskään tarvitse siirtää järjestelmään paperilta, exceleistä tai muista ohjelmistoista, sillä kaikki tapahtuu Adminetin sisällä.

Lue lisää

Adminet helpottaa veroilmoituksen lähettämistä, sillä se kerää tarvittavia tietoja automaattisesti ja myös valmiin veroilmoituksen saat matkaan sähköisesti suoraan Adminetistä.

Lue lisää

Maksupääte toimii yrityksesi verkkopankkina Adminetissä ja sen kautta voit maksaa sellaisia kotimaan maksuja, joita ei kannata kierrättää ostoreskontran kautta.

Lue lisää

Palkanlaskenta

Palkkahallinto-ohjelma on osa Adminet-toiminnanohjausjärjestelmää, jossa tuntikirjaukset tehdään sähköisesti ja palkanlaskenta on pitkälle automatisoitu. Työntekijät voivat itse tehdä matkalaskunsa ja seurata lomiaan Adminetissä. Työntekijöiden kirjaukset hoituvat kätevästi Adminetin mobiilista.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Adminetissä työntekijät voivat ehdottaa loma-aikansa ja syöttää poissaolot, kuten sairauslomat, esimiehen hyväksyttäväksi suoraan sähköiseen kalenteriin tai Adminetin mobiiliin.

Lue lisää

Työntekijän täyttäessä itse tunnit Adminet-ohjelmistoon säästyy työnjohdolta ja toimistohenkilöiltä aikaa, vältytään virheiltä ja varmistetaan kaikkien tuntien ja tapahtumien laskutus.

Lue lisää

Työntekijä tallentaa työmatkan tiedot sekä kuitit suoraan sähköiselle matkalaskulle paikasta ja ajasta riippumatta.

Lue lisää

Tuotannonohjaus

Adminetin tuotannonohjauksella järjestät helposti ja tehokkaasti yrityksesi tuotannon, paperit ja toimitukset. Järjestelmä on kehitetty tiiviissä yhteistyössä teollisuusalan ammattilaisten kanssa ja se soveltuu erityisen hyvin teollisuuden pk-yrityksille.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Työnjohto pääsee optimoimaan eri työryhmien työjonot sekä työvaiheiden järjestyksen helposti ns. Drag & Drop -menetelmällä.

Lue lisää

Kuvaajia hyödyntämällä pystyt helposti näkemään tuotannon kapasiteetin ja kuormitusasteen.

Lue lisää

Adminetin myyntitilaukset ovat myynnin työkalu, jolla tehdään asiakkaille tarviketarjoukset ja muutetaan ne tilauksiksi.

Lue lisää

Yrityksillä on erilaisia tapoja laskea tarjouksia ja siksi olemmekin kehittäneet Adminettiin vaihtoehtoja tarjouslaskentaan riippuen asiakkaan tarpeista ja toiminnan luonteesta.

Lue lisää

Adminetin myyntitarjouksilla tarjoat laajoja tarjouksia suppeammat tuotteistetut palvelut helposti ja nopeasti mistä tahansa. Teet tarjoukset näppärästi rajatuista toimituskokonaisuuksista, kuten vaikkapa laitekokonaisuuksista.

Lue lisää

Työajan ja työvaiheaikojen seurannalla kirjaat palkanlaskennalliset tunnit ja työvaiheiden kestot. Tiedot menevät suoraan jälkilaskentaan ja tuntikortille.

Lue lisää

Kannattavuuslaskennan avulla pääset porautumaan toteutuneisiin kuluihin ja näet tarkalleen, mistä kustannukset ovat syntyneet.

Lue lisää

Projektin seuranta ja raportointi

Adminetin automatisoitu ja reaaliaikainen projektiraportointi tuottaa sinulle erittäin tarkkaa ja monipuolista tietoa projektiesi tilanteesta ilman tietojen etsimistä ja kokoamista. Lisäksi se huolehtii puolestasi rakentamisen viranomaisvelvoitteiden suorittamisesta.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Työkalun avulla sekä vertailet eri kohteita että saat kohdekohtaista tietoa laskutuksen, kustannusten ja katteen kehityksestä tulevina kuukausina – vaikka kustannuslajikohtaisesti.

Lue lisää

Osatuloutuksella tasataan urakan tuottoja ja kuluja sen valmistusasteen mukaisesti, jolloin tuloksen ennakointi on helpompaa. Adminetissä osatuloutus toimii automatisoidusti ilman viiveitä ja virhealtista manuaalista työtä, joten tieto projektin tilanteesta saadaan tarkasti, ajantasaisesti ja kustannustehokkaasti.

Lue lisää

Adminet-toiminnanohjausjärjestelmässä urakoiden ja projektien seuranta on reaaliaikaista eikä automatiikan ansiosta tietoja tarvitse kirjata käsin. Ainutlaatuisen porautuvan raportoinnin ansiosta pääset tarkastelemaan projektisi tuloja ja kuluja erittäin tarkasti vaikka tositetasolla asti.

Lue lisää

Adminet kerää ja raportoi urakka- ja työntekijätiedot verottajalle kuukausittain valitun tilaajavastuuroolin mukaisesti.

Lue lisää

Adminet helpottaa merkittävästi perustajaurakointikohteiden hallintaa, sillä se hoitaa automaattisesti perustajaurakointiin liittyvät alv-käsittelyt.

Lue lisää

Projektin toteutus

Adminetillä hallitset helposti myös projektiin kiinteästi liittyvät tehtävät, kuten kaluston, alihankinnat ja kulunvalvonnan.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Kalustonhallinnan avulla hallitset yrityksesi kalustoa ja siihen kohdistuvia toimenpiteitä sekä pidät kaikki kalustoon liittyvät dokumentit varmassa tallessa yhdessä paikassa.

Lue lisää

Alihankinnan maksuerätaulukoita hyödyntämällä varmistat, että alihankintojen laskutus hoituu sovitusti. Adminet sekä muistuttaa henkilöstöäsi maksuerien laskuttamisesta että seuraa sovitun laskutuksen etenemistä.

Lue lisää

Kulunvalvonta hoituu vaivattomasti älykorttien lukijalaitteella, Adminetin mobiilisovelluksella tai työaikakirjauksista, jotka rekisteröivät kulunvalvontatapahtumat kätevästi ilmoitusvelvollisuuden raportointia varten.

Lue lisää

Työturvallisuusmittaukset ja niiden raportointi hoituvat helposti vaikka työmaalta käsin.

Lue lisää

Työmaapäiväkirjallamme varmistat, että tarvittavat dokumentit liitteineen ovat kaikkien osapuolten saatavilla ja varmassa tallessa sähköisessä arkistossa.

Lue lisää

Kaiken tiedon koneista ja laitteista saat tallennettua konekorteille, joiden lisätiedot on mahdollista rakentaa laiteryhmittäin vapaavalintaisesti.

Lue lisää

Projektin suunnittelu

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Työkaluillallamme lasket tarjoukset tarkasti toimialan johtavilla ratkaisuilla, aikataulutat ja vaiheistat tehtävät projektin sujuvan läpiviennin varmistamiseksi sekä luot budjetit seurannan pohjaksi käden käänteessä.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Tocoman Aikataulu on helppokäyttöinen ja monipuolinen, suomalaisten rakennus- ja ohjelmistoalan asiantuntijoiden kehittämä työkalu rakentamisen ajoituksen suunnittelua ja ajanhallintaa varten.

Lue lisää

Laskennan ohjelmilla laadit monipuolisesti ja joustavasti eri tarkkuustasoilla kustannusarvioita suunnittelun ohjaukseen ja tuotantoon.

Lue lisää

Adminetissä projektin budjetti syntyy käden käänteessä, olipa se toteutettu tarjoamillamme ratkaisuilla tai ulkoisella tarjouslaskentaohjelmistolla.

Lue lisää

Adminetissä projektin budjetti syntyy käden käänteessä, olipa se toteutettu tarjoamillamme ratkaisuilla tai ulkoisella tarjouslaskentaohjelmistolla.

Lue lisää

Vaiheistus auttaa sekä urakan suunnittelussa että seurannassa, sillä pystyt siirtämään suunnitellut työtunnit ja tarvikkeet vaiheille ja seurata niiden toteutumista.

Lue lisää

Rahoituspalvelut

Rahoituspalveluiden avulla turvaat yrityksesi kassavirran ja valmistaudut yllättäviin kulueriin.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Adminet kassajousto on helppokäyttöinen, joustava ja kustannustehokas rahoitusratkaisu, jonka avulla varaudut esimerkiksi yllättäviin tilanteisiin tai rahoitat lyhytaikaisesti projektihankintoja. Palvelusta ei aiheudu lainkaan kiinteitä kustannuksia ja sen avulla voit kotiuttaa vaikka yksittäisen laskun tai maksuerän saamiset juuri sillä hetkellä, kun tarve käyttöpääomalle on akuutti.

Lue lisää

Factoring on käyttöpääoman rahoitusta myyntisaatavien toimiessa vakuutena. Yrityksesi siirtää ja panttaa laskusaatavat rahoitusyhtiölle (Nordea, Intrum Justitia, OP) ja saa niitä vastaan luottoa.

Lue lisää

Laskutyöt

Adminetissä käsittelet laskutyöt tehokkaasti ja reaaliaikaisesti aina tilausten vastaanottamisesta laskutukseen asti.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Sähköinen työmääräin on työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka.

Lue lisää

Adminetillä hallitset helposti yrityksesi työtilauskokonaisuuden. Töiden organisointi on tehokasta Adminetin monipuolisella kalenterilla ja kohteisiin liittyviä tehtäviä ylläpidät sekä aikataulutat tehtävien hallinnalla.

Lue lisää

Adminetissä työmaalla tehdyt kirjaukset siirtyvät välittömästi järjestelmässä eteenpäin ja tieto on heti käytettävissä kaikkialla, missä sitä tarvitaan. Automatiikan ansiosta työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta.

Lue lisää

Voit tarkastella yrityksesi kohteita ja tilauksia karttanäkymässä, josta saat nopealla silmäyksellä yleiskuvan eri vaiheissa olevista töistä ja voit hyödyntää näkymää esimerkiksi reittien suunnittelussa.

Lue lisää

Adminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.

Lue lisää

Verkkotilaus-toiminto helpottaa sekä sinua että asiakastasi, sillä sen avulla asiakas voi tehdä työpyynnön suoraan nettisivuiltasi.

Lue lisää

Huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.

Lue lisää

Ostot

Hallitset projektien tarvikeostot ja alihankinnat yhdestä näkymästä Adminetin ostojen hallinnan työkaluilla. Suunnittelet ja aikataulutat hankinnat, vertailet hintoja ja kilpailutat toimittajia, teet tilaukset sekä seuraat ostohintojen toteumaa alkuperäiseen budjettiin verrattuna.

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Ostotarvelista toimii ostojen suunnittelun ja hintakilpailutuksen pohjana. Voit tehdä hankintoja suunnitelmallisesti ja keskitetysti kokoamalla ostotarpeita useammalta käyttäjältä ja projektilta.

Lue lisää

Ostorjouspyynnöillä kilpailutat vaivattomasti projektien tarvikepotit. Ohjelma täydentää tarjouspyyntöön puolestasi suuren osan perustiedoista ja loput voit poimia kätevästi esimerkiksi ostotarpeista, tarjouslaskennasta tai suoraan tuoterekisteristä. Samalla työkalulla kilapilutat kätevästi myös alihankinnat.

Lue lisää

Hankintoja on helppo suunnitella ja toteuttaa ennakoiden, jotta ostot toteutuvat järkevästi projektin edetessä.

Lue lisää

Taloushallinto

Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän taloushallinnon työkaluilla hallitset yrityksesi taloutta sähköisesti, kuten maksat ostolaskut, lähetät myyntilaskut ja käsittelet kirjanpitoaineistoa sähköisessä muodossa. Tiesithän, että Adminet on saatavilla myös ruotsiksi ja englanniksi!

Tutustu kokonaisuuteen

Ominaisuudet

Adminet koostaa laskutustietoja puolestasi sitä mukaa, kun kirjauksia tehdään ja laskuja saapuu. Ostot ohjautuvat oikealle kohteelle tai tilaajalle ja ovat helposti edelleenlaskutettavissa, ilman yhdenkään ostolaskun läpikäyntiä.

Lue lisää

Automatiikan ansiosta sinun ei tarvitse kirjautua verkkopankkeihin tai erillisiin pankkiohjelmiin. Rahoitusennusteesta arvioit tarkasti myös tulevia menojasi ja tulojasi.

Lue lisää

Adminet tuo helpotusta tilinpäätöksen laatimiseen, sillä tilinpäätöksen koostaminen liitetietoineen tapahtuu automatiikkaa hyödyntäen.

Lue lisää

Adminet koostaa kirjanpitotietoa sekä palkka-aineistoa sitä mukaa, kun yrityksessäsi hoidetaan päivittäisiä töitä. Kun kirjanpito on kiinteä osa toiminnanohjausjärjestelmää, saat kirjanpidosta aina ajantasaista ja luotettavaa tietoa.

Lue lisää

Nappaat omalla kännykälläsi helposti kuvat esimerkiksi käteisostokuiteista, jolloin tiedot siirtyvät välittömästi oikean työn alle, eikä sinun tarvitse huolehtia kuittien toimittamisesta toimistoon.

Lue lisää

Ostolaskujen käsittely ja hallinta on pitkälle automatisoitu, jolloin käsittelyprosessista saadaan poistettua useita työvaiheita. Kaikki laskut saapuvat Adminettiin, joten käyttäjän tehtäväksi jää vain laskujen tarkistus ja maksuun hyväksyminen.

Lue lisää

Kiinnostuitko?

Pyydä ilmainen esittely Kartoita ja tilaa
AdminetRakentamiseen AdminetTalotekniikkaan AdminetTeollisuuteen

Tuotteet

Adminet Adminet Lite Tocoman Hillava Kotopro

Palvelut

Asiakastuki Käyttöönotto ja koulutus Tilitoimistopalvelut Adminet kassajousto

Tietoa

Ominaisuudet Asiakaskokemuksia Blogi ja uutiset Oppaat ja esitteet Asiakaslehdet Miksi Admicom? Yritysinfo Ota yhteyttä
Etusivu Tietosuojailmoitus Medialle Sijoittajille

suomeksi