Talous- ja projektiseuranta
Adminet on toimialan ainoa ohjelmisto, jossa on porautuva raportointi alkuperäisiin dokumentteihin saakka. Data-analysaattorilla voit kerätä ja analysoida kirjanpidon, projektien hallinnan ja sisäisen laskennan tietoja.
Tutustu ominaisuuteenPääset syvälle esimerkiksi tuloslaskelman, taseen ja projektien tietoihin – halutessasi aina tosite- tai tuotekooditasolle asti.
Sinun ei tarvitse hyppiä raportilta toiselle, sillä yhdessä raportissa on kaikki tarvittava tieto.
Voit tallentaa itsellesi yritys- ja käyttäjäkohtaisia analyysimalleja, jolloin raportteja ei tarvitse joka kerta rakentaa uudelleen.
Automaattiraportit ja poikkeamaseuranta
Raporttien avulla tiedät reaaliajassa, missä yrityksessäsi mennään ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
Tutustu ominaisuuteenSaat reaaliaikaisen tiedon liiketoiminnan eri osa-alueista, toimipisteistä, toimialoista, osastoista, projekteista ja asiakkaista.
Raportit tulevat määritellyille käyttäjille automaattisesti sähköpostilla, minkä lisäksi ajantasaiset raportit ovat aina saatavilla Adminetistä.
Poikkeamaseuranta auttaa yrityksesi avainlukujen seurannassa käymällä läpi yrityksesi taloustiedot ja hälyttämällä, mikäli tiedoissa on puutteita, korjattavaa tai epätavallisia muutoksia.
Järjestelmä kertoo, mitä automatiikan havaitsemat poikkeamat tarkoittavat, mikä merkitys niillä on yrityksesi talousseurannassa ja miten voit korjata tilanteen.
Sisäinen laskenta ja moniyrityshallinta
Näet yrityksesi kulujen ja tuottojen jakaantumisen eri osastojen, toimipisteiden ja toimialojen kesken.
Tutustu ominaisuuteenSaat sisäiseen laskentaan tarvittavat tiedot järjestelmään tulevien tapahtumien pohjalta automaattisesti.
Tapahtumia käsitellessä ei tarvetta ottaa kantaa kustannuspaikkoihin, osastoihin, toimialoihin tai toimipisteisiin.
Liiketoimintabudjetti voidaan luoda organisaation pohjalta ja seurata toteumaa verrattuna budjettiin.
Tarvitset vain yhdet tunnukset useamman yhtiön ympäristöön pääsemiseksi.
Työntekijäanalyysi ja osaamiset
Työntekijä-analyysillä voit seurata työn tuottavuutta ja kannattavuutta työntekijäkohtaisesti. Adminetin osaamisrekisterillä puolestaan seuraat ja ylläpidät vaivattomasti työntekijöidesi osaamisia.
Tutustu ominaisuuteenTarkastelet työntekijä- ja kohdekohtaisesti tehtyjä tunteja, laskutettuja euroja, kustannuksia ja saavutettuja katteita.
Analyysin avulla pystytään seuramaan, kuinka paljon kertyy luppotunteja ja pyrkiä minimoimaan laskuttamattomat tunnit.
Osaamisrekisteri helpottaa henkilöstön osaamisten hallinnassa, eikä uusittavista osaamisista tarvitse pitää itse lukua järjestelmän muistuttaessa niistä.
Nopeutat myös töiden suunnittelua ja aikataulutusta, sillä osaamisrekisterin avulla löydät esimerkiksi juuri oikeanlaiset osaajat tietynlaisiin tehtäviin.