Automaattiraportit ja poikkeamaseuranta

Raporttien avulla tiedät reaaliajassa, missä yrityksessäsi mennään ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Saat reaaliaikaisen tiedon liiketoiminnan eri osa-alueista, toimipisteistä, toimialoista, osastoista, projekteista ja asiakkaista.

Raportit tulevat määritellyille käyttäjille automaattisesti sähköpostilla, minkä lisäksi ajantasaiset raportit ovat aina saatavilla Adminetistä.

Poikkeamaseuranta auttaa yrityksesi avainlukujen seurannassa käymällä läpi yrityksesi taloustiedot ja hälyttämällä, mikäli tiedoissa on puutteita, korjattavaa tai epätavallisia muutoksia.

Järjestelmä kertoo, mitä automatiikan havaitsemat poikkeamat tarkoittavat, mikä merkitys niillä on yrityksesi talousseurannassa ja miten voit korjata tilanteen.

Yrityksissä toivotaan reaaliaikaista ja luotettavaa tietoa, jotta liiketoiminnan hallinta, seuranta ja muutosten tekeminen on mahdollista. Usein tieto pitää kerätä eri paikoista ja niputtaa yhteen, jotta saadaan laajempi kuva yrityksen tilasta. Aika ei tällaiseen tahdo riittää, vaan usein tyydytään odottamaan tilikauden loppuun. Olemme ratkaisseet pulman puolestasi.

Johdon raportointi automatisoidusti

Adminetin automatisoiduista raporteista saat reaaliaikaisen tiedon liiketoiminnan eri osa-alueista toimipisteistä, toimialoista, osastoista, projekteista ja asiakkaista. Raportit tulevat määritellyille käyttäjille automaattisesti sähköpostilla, minkä lisäksi ajantasaiset raportit ovat aina saatavilla Adminetistä.

Raporttien avulla tiedät reaaliajassa, missä yrityksessäsi mennään ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Kun seuranta on viety tarkalle tasolle, pystytään asioita ohjaamaan tiedolla mutu-tuntuman tai jälkiviisauden sijaan.

Adminetin automaattiraporttien hyötyjä

  • Saatavillasi on monipuolisesti toteutumatietoa vertailtuna ennusteisiin ja tavoitteisiin.
  • Raportit ovat reaaliaikaisia ja täsmäävät kirjanpitoon, koska jaksotukset tehdään heti, eikä tilikauden lopussa.
  • Projektit osatuloutetaan viikoittain, eli kirjapidon ja sisäisen laskennan viikkoraporteissa tarkkuus on parempi kuin useimpien yritysten tilinpäätöksissä.
  • Aikaa ei tarvitse käyttää tietojen keräämiseen ja koostamiseen.
  • Raportit voit lukea juuri silloin, kun sinulle sopii. Kun tilanteet havaitaan ajallaan, päästään korjaavat toimenpiteet tekemään heti, kun niillä vielä on vaikutusta lopputulokseen.

Esimerkkejä automaattiraporteista

Seuraavat raportit ovat aina käytettävissä ajantasaisin tiedoin. Oleellisimmat raportit saat automaattisesti sähköpostiin ja muut voit käydä katsomassa Adminetistä aina kun haluat. Ennen projektivalvonnan raporttien ajoa järjestelmä tekee automaattisesti osatuloutukset.

Kirjanpidon raportit

• sisäinen tuloslaskelma
• tase (virallinen)
• tuloslaskelma (virallinen)
• liukuva sisäinen tuloslaskelma (12 kk)
• liukuva tase (12 kk)
• myyntisaamiset (ennuste)
• myyntisaamiset
• ostovelka (ennuste)
• ostovelat
• rahoitusennuste
• myyntisaamiset laskuittain

Projektivalvonnan raportit

• keskeneräiset urakat, budjettivertailu (toteuma)
• keskeneräinen työ, tilikausi ja jakso (toteuma)
• valmiit urakat, budjettivertailu (toteuma)
• valmiit työt tilikaudelle tai jaksolle
• laskutyötilasto jaksoittain
• valmiusastetoteutumat budjetti
• valmiusasteraportti tilikausi/jakso
• urakat toimipisteittäin
• urakat toimipistehenkilöittäin
• laskutyöt toimipisteittäin ja vastuuhenkilöittäin
• työtilausten raportit (tuntiraportti, tilausraportti, laskuttamattomat, laskutettu, laskutettu – tilaaja)
• tarvikemassat vaiheittain

Myynnin, rahoituksen ja sisäisen laskennan raportit

• toimipisteet jaksolle ja tilikaudelle
• toimipisteen kohdelajit – jakso ja tilikausi
• yrityksen kohdelajit jaksolle
• yrityksen kohdelajit tilikaudelle
• laskutustilasto asiakkaittain tai laskuittain
• laskutustilasto kohdelajeittain tai asiakkaittain
• laskutyötilasto asiakkaittain/jakso
• vastaavasti osastoille ja toimialoille


Tarvitsetko apua tai lisätietoa?

Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisää ominaisuuksia

Talous- ja projektiseuranta

Adminet on toimialan ainoa ohjelmisto, jossa on porautuva raportointi alkuperäisiin dokumentteihin saakka. Data-analysaattorilla voit kerätä ja analysoida kirjanpidon, projektien hallinnan ja sisäisen laskennan tietoja.

Tutustu ominaisuuteen

Sisäinen laskenta ja moniyrityshallinta

Näet yrityksesi kulujen ja tuottojen jakaantumisen eri osastojen, toimipisteiden ja toimialojen kesken.

Tutustu ominaisuuteen

Työntekijäanalyysi ja osaamiset

Työntekijä-analyysillä voit seurata työn tuottavuutta ja kannattavuutta työntekijäkohtaisesti. Adminetin osaamisrekisterillä puolestaan seuraat ja ylläpidät vaivattomasti työntekijöidesi osaamisia.

Tutustu ominaisuuteen