Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Yrityksissä toivotaan reaaliaikaista ja luotettavaa tietoa, jotta liiketoiminnan hallinta, seuranta ja muutosten tekeminen on mahdollista. Usein tieto pitää kerätä eri paikoista ja niputtaa yhteen, jotta saadaan laajempi kuva yrityksen tilasta. Aika ei tällaiseen tahdo riittää, vaan usein tyydytään odottamaan tilikauden loppuun. Olemme ratkaisseet pulman puolestasi.
Adminetin automatisoiduista raporteista saat reaaliaikaisen tiedon liiketoiminnan eri osa-alueista toimipisteistä, toimialoista, osastoista, projekteista ja asiakkaista. Raportit tulevat määritellyille käyttäjille automaattisesti sähköpostilla, minkä lisäksi ajantasaiset raportit ovat aina saatavilla Adminetistä.
Raporttien avulla tiedät reaaliajassa, missä yrityksessäsi mennään ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Kun seuranta on viety tarkalle tasolle, pystytään asioita ohjaamaan tiedolla mutu-tuntuman tai jälkiviisauden sijaan.
Adminetin automaattiraporttien hyötyjä
Seuraavat raportit ovat aina käytettävissä ajantasaisin tiedoin. Oleellisimmat raportit saat automaattisesti sähköpostiin ja muut voit käydä katsomassa Adminetistä aina kun haluat. Ennen projektivalvonnan raporttien ajoa järjestelmä tekee automaattisesti osatuloutukset.
• sisäinen tuloslaskelma
• tase (virallinen)
• tuloslaskelma (virallinen)
• liukuva sisäinen tuloslaskelma (12 kk)
• liukuva tase (12 kk)
• myyntisaamiset (ennuste)
• myyntisaamiset
• ostovelka (ennuste)
• ostovelat
• rahoitusennuste
• myyntisaamiset laskuittain
• keskeneräiset urakat, budjettivertailu (toteuma)
• keskeneräinen työ, tilikausi ja jakso (toteuma)
• valmiit urakat, budjettivertailu (toteuma)
• valmiit työt tilikaudelle tai jaksolle
• laskutyötilasto jaksoittain
• valmiusastetoteutumat budjetti
• valmiusasteraportti tilikausi/jakso
• urakat toimipisteittäin
• urakat toimipistehenkilöittäin
• laskutyöt toimipisteittäin ja vastuuhenkilöittäin
• työtilausten raportit (tuntiraportti, tilausraportti, laskuttamattomat, laskutettu, laskutettu – tilaaja)
• tarvikemassat vaiheittain
• toimipisteet jaksolle ja tilikaudelle
• toimipisteen kohdelajit – jakso ja tilikausi
• yrityksen kohdelajit jaksolle
• yrityksen kohdelajit tilikaudelle
• laskutustilasto asiakkaittain tai laskuittain
• laskutustilasto kohdelajeittain tai asiakkaittain
• laskutyötilasto asiakkaittain/jakso
• vastaavasti osastoille ja toimialoille
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminet on toimialan ainoa ohjelmisto, jossa on porautuva raportointi alkuperäisiin dokumentteihin saakka. Data-analysaattorilla voit kerätä ja analysoida kirjanpidon, projektien hallinnan ja sisäisen laskennan tietoja.
Tutustu ominaisuuteenPääset syvälle esimerkiksi tuloslaskelman, taseen ja projektien tietoihin – halutessasi aina tosite- tai tuotekooditasolle asti.
Sinun ei tarvitse hyppiä raportilta toiselle, sillä yhdessä raportissa on kaikki tarvittava tieto.
Voit tallentaa itsellesi yritys- ja käyttäjäkohtaisia analyysimalleja, jolloin raportteja ei tarvitse joka kerta rakentaa uudelleen.
Näet yrityksesi kulujen ja tuottojen jakaantumisen eri osastojen, toimipisteiden ja toimialojen kesken.
Tutustu ominaisuuteenSaat sisäiseen laskentaan tarvittavat tiedot järjestelmään tulevien tapahtumien pohjalta automaattisesti.
Tapahtumia käsitellessä ei tarvetta ottaa kantaa kustannuspaikkoihin, osastoihin, toimialoihin tai toimipisteisiin.
Liiketoimintabudjetti voidaan luoda organisaation pohjalta ja seurata toteumaa verrattuna budjettiin.
Tarvitset vain yhdet tunnukset useamman yhtiön ympäristöön pääsemiseksi.
Työntekijä-analyysillä voit seurata työn tuottavuutta ja kannattavuutta työntekijäkohtaisesti. Adminetin osaamisrekisterillä puolestaan seuraat ja ylläpidät vaivattomasti työntekijöidesi osaamisia.
Tutustu ominaisuuteenTarkastelet työntekijä- ja kohdekohtaisesti tehtyjä tunteja, laskutettuja euroja, kustannuksia ja saavutettuja katteita.
Analyysin avulla pystytään seuramaan, kuinka paljon kertyy luppotunteja ja pyrkiä minimoimaan laskuttamattomat tunnit.
Osaamisrekisteri helpottaa henkilöstön osaamisten hallinnassa, eikä uusittavista osaamisista tarvitse pitää itse lukua järjestelmän muistuttaessa niistä.
Nopeutat myös töiden suunnittelua ja aikataulutusta, sillä osaamisrekisterin avulla löydät esimerkiksi juuri oikeanlaiset osaajat tietynlaisiin tehtäviin.