Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminetissä sisäinen laskenta tapahtuu yrityksen tarpeiden mukaisesti. Seurannalla saadaan selville eri osastojen, toimipisteiden tai toimialojen kulujen ja tuottojen jakautuminen sekä kehittyminen.
Sisäistä laskentaa varten Adminettiin määritellään yrityksen organisaatiomalli eli toimipisteet, toimialat sekä osastot ja henkilökunta kytketään mallin mukaisiin rakenteisiin.
Organisaatiokaavion pohjalta järjestelmä tuottaa tämän jälkeen sisäiseen laskentaan tarvittavat tiedot järjestelmään tulevien tapahtumien pohjalta automaattisesti. Käyttäjien ei siis tarvitse tapahtumia käsitellessään ottaa kantaa kustannuspaikkoihin, osastoihin, toimialoihin tai toimipisteisiin.
Myös liiketoimintabudjetin voitte luoda yritystasolla tai käytössä olevien osastojen, toimipisteiden tai toimialojen tasolla ja seurata toteutumaa verrattuna budjettiin.
Mikäli hallinnoitte useamman yrityksen asioita, voitte hyödyntää moniyrityshallinnan toimintoa, joka mahdollistaa samoilla käyttäjätunnuksilla kirjautumisen useamman yrityksen Adminet-ympäristöön.
Jokaisella yrityksellä on oma Adminet-ympäristö, mutta valikosta valitsemalla käyttäjä pystyy yhdellä kirjautumisella vaihtamaan eri yritysten ympäristöjen välillä, jos hänelle on annettu siihen oikeudet.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminet on toimialan ainoa ohjelmisto, jossa on porautuva raportointi alkuperäisiin dokumentteihin saakka. Data-analysaattorilla voit kerätä ja analysoida kirjanpidon, projektien hallinnan ja sisäisen laskennan tietoja.
Tutustu ominaisuuteenPääset syvälle esimerkiksi tuloslaskelman, taseen ja projektien tietoihin – halutessasi aina tosite- tai tuotekooditasolle asti.
Sinun ei tarvitse hyppiä raportilta toiselle, sillä yhdessä raportissa on kaikki tarvittava tieto.
Voit tallentaa itsellesi yritys- ja käyttäjäkohtaisia analyysimalleja, jolloin raportteja ei tarvitse joka kerta rakentaa uudelleen.
Raporttien avulla tiedät reaaliajassa, missä yrityksessäsi mennään ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
Tutustu ominaisuuteenSaat reaaliaikaisen tiedon liiketoiminnan eri osa-alueista, toimipisteistä, toimialoista, osastoista, projekteista ja asiakkaista.
Raportit tulevat määritellyille käyttäjille automaattisesti sähköpostilla, minkä lisäksi ajantasaiset raportit ovat aina saatavilla Adminetistä.
Poikkeamaseuranta auttaa yrityksesi avainlukujen seurannassa käymällä läpi yrityksesi taloustiedot ja hälyttämällä, mikäli tiedoissa on puutteita, korjattavaa tai epätavallisia muutoksia.
Järjestelmä kertoo, mitä automatiikan havaitsemat poikkeamat tarkoittavat, mikä merkitys niillä on yrityksesi talousseurannassa ja miten voit korjata tilanteen.
Työntekijä-analyysillä voit seurata työn tuottavuutta ja kannattavuutta työntekijäkohtaisesti. Adminetin osaamisrekisterillä puolestaan seuraat ja ylläpidät vaivattomasti työntekijöidesi osaamisia.
Tutustu ominaisuuteenTarkastelet työntekijä- ja kohdekohtaisesti tehtyjä tunteja, laskutettuja euroja, kustannuksia ja saavutettuja katteita.
Analyysin avulla pystytään seuramaan, kuinka paljon kertyy luppotunteja ja pyrkiä minimoimaan laskuttamattomat tunnit.
Osaamisrekisteri helpottaa henkilöstön osaamisten hallinnassa, eikä uusittavista osaamisista tarvitse pitää itse lukua järjestelmän muistuttaessa niistä.
Nopeutat myös töiden suunnittelua ja aikataulutusta, sillä osaamisrekisterin avulla löydät esimerkiksi juuri oikeanlaiset osaajat tietynlaisiin tehtäviin.