Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Raporttien avulla tiedät reaaliajassa, missä yrityksessäsi mennään ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
Tutustu ominaisuuteenSaat reaaliaikaisen tiedon liiketoiminnan eri osa-alueista, toimipisteistä, toimialoista, osastoista, projekteista ja asiakkaista.
Raportit tulevat määritellyille käyttäjille automaattisesti sähköpostilla, minkä lisäksi ajantasaiset raportit ovat aina saatavilla Adminetistä.
Poikkeamaseuranta auttaa yrityksesi avainlukujen seurannassa käymällä läpi yrityksesi taloustiedot ja hälyttämällä, mikäli tiedoissa on puutteita, korjattavaa tai epätavallisia muutoksia.
Järjestelmä kertoo, mitä automatiikan havaitsemat poikkeamat tarkoittavat, mikä merkitys niillä on yrityksesi talousseurannassa ja miten voit korjata tilanteen.
Näet yrityksesi kulujen ja tuottojen jakaantumisen eri osastojen, toimipisteiden ja toimialojen kesken.
Tutustu ominaisuuteenSaat sisäiseen laskentaan tarvittavat tiedot järjestelmään tulevien tapahtumien pohjalta automaattisesti.
Tapahtumia käsitellessä ei tarvetta ottaa kantaa kustannuspaikkoihin, osastoihin, toimialoihin tai toimipisteisiin.
Liiketoimintabudjetti voidaan luoda organisaation pohjalta ja seurata toteumaa verrattuna budjettiin.
Tarvitset vain yhdet tunnukset useamman yhtiön ympäristöön pääsemiseksi.
Työntekijä-analyysillä voit seurata työn tuottavuutta ja kannattavuutta työntekijäkohtaisesti. Adminetin osaamisrekisterillä puolestaan seuraat ja ylläpidät vaivattomasti työntekijöidesi osaamisia.
Tutustu ominaisuuteenTarkastelet työntekijä- ja kohdekohtaisesti tehtyjä tunteja, laskutettuja euroja, kustannuksia ja saavutettuja katteita.
Analyysin avulla pystytään seuramaan, kuinka paljon kertyy luppotunteja ja pyrkiä minimoimaan laskuttamattomat tunnit.
Osaamisrekisteri helpottaa henkilöstön osaamisten hallinnassa, eikä uusittavista osaamisista tarvitse pitää itse lukua järjestelmän muistuttaessa niistä.
Nopeutat myös töiden suunnittelua ja aikataulutusta, sillä osaamisrekisterin avulla löydät esimerkiksi juuri oikeanlaiset osaajat tietynlaisiin tehtäviin.