Työntekijäanalyysi ja osaamiset

Työntekijä-analyysillä voit seurata työn tuottavuutta ja kannattavuutta työntekijäkohtaisesti. Adminetin osaamisrekisterillä puolestaan seuraat ja ylläpidät vaivattomasti työntekijöidesi osaamisia.

Tarkastelet työntekijä- ja kohdekohtaisesti tehtyjä tunteja, laskutettuja euroja, kustannuksia ja saavutettuja katteita.

Analyysin avulla pystytään seuramaan, kuinka paljon kertyy luppotunteja ja pyrkiä minimoimaan laskuttamattomat tunnit.

Osaamisrekisteri helpottaa henkilöstön osaamisten hallinnassa, eikä uusittavista osaamisista tarvitse pitää itse lukua järjestelmän muistuttaessa niistä.

Nopeutat myös töiden suunnittelua ja aikataulutusta, sillä osaamisrekisterin avulla löydät esimerkiksi juuri oikeanlaiset osaajat tietynlaisiin tehtäviin.

Työntekijäanalyysillä helppoa työtuntien ja kustannusten seurantaa

Adminetin työntekijä-analyysi on työkalu töiden seuraamiseen. Sen avulla voit tarkastella työntekijä- ja kohdekohtaisesti tehtyjä tunteja, laskutettuja euroja, kustannuk­sia ja saavutettuja katteita. Ra­jauksen voi tehdä organisaation, vastuuhenkilön, työntekijän tai ajankohdan mukaan.

Analyysin avulla pystytään seuramaan, kuinka paljon työntekijälle mak­setaan suhteessa tehtyihin työ­tunteihin ja kuinka paljon kertyy tunteja, joita ei laskuteta asiak­kaalta.

Kun luppotunteihin halutaan puuttua, avuksi voidaan ottaa Adminetin työajan suunnittelun työ­kalut. Niiden avulla minimoidaan laskuttamattomat tunnit.

Kehittämällä työnjohdon ja työntekijöiden toimintatapoja, on mahdollista lisätä tuloja ja kohentaa katetta säästäen samalla menoissa.

Osaamisrekisteri on kokonaisvaltainen työkalu osaamisten ylläpitoon

Osaamisrekisterin perustehtävä on toimia muistisi tukena henkilöstön osaamisten hallinnassa. Rekisteriin voit luoda yrityksesi tarpeen mukaiset osaamiset sekä määritellä niille voimassaolo- ja muistutusajat.

Adminet muistuttaa etusivulla vanhenevista osaamisista jo etukäteen, joten ehdit järjestää ajoissa esimerkiksi uusintakoulutukset.

Hyödynnä osaamisrekisteriä esimerkiksi näin:

  • Ryhmittelyt: henkilö- tai ammattiryhmät.
  • Organisaatio: toimipisteet, toimialat, yksiköt tai osastot.
  • Kalusto: henkilöiden käytössä olevat työkalut, autot ja laitteet.
  • Työvaatteet ja -varusteet: työntekijöille hankitut asut ja turvavarusteet kokoineen.
  • Oikeudet ja luvat: avaimet, kulkuluvat ja ajokorttiluokat.

Rekisteriä voit hyödyntää myös monella muulla tapaa, esimerkiksi töiden suunnittelussa ja yrityksesi tukitoimintojen hallinnassa. Adminetin osaamisrekisteristä saat käyttöösi myös monipuoliset raportit.



Tarvitsetko apua tai lisätietoa?

Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisää ominaisuuksia

Talous- ja projektiseuranta

Adminet on toimialan ainoa ohjelmisto, jossa on porautuva raportointi alkuperäisiin dokumentteihin saakka. Data-analysaattorilla voit kerätä ja analysoida kirjanpidon, projektien hallinnan ja sisäisen laskennan tietoja.

Tutustu ominaisuuteen

Automaattiraportit ja poikkeamaseuranta

Raporttien avulla tiedät reaaliajassa, missä yrityksessäsi mennään ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Tutustu ominaisuuteen

Sisäinen laskenta ja moniyrityshallinta

Näet yrityksesi kulujen ja tuottojen jakaantumisen eri osastojen, toimipisteiden ja toimialojen kesken.

Tutustu ominaisuuteen