Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminetin työntekijä-analyysi on työkalu töiden seuraamiseen. Sen avulla voit tarkastella työntekijä- ja kohdekohtaisesti tehtyjä tunteja, laskutettuja euroja, kustannuksia ja saavutettuja katteita. Rajauksen voi tehdä organisaation, vastuuhenkilön, työntekijän tai ajankohdan mukaan.
Analyysin avulla pystytään seuramaan, kuinka paljon työntekijälle maksetaan suhteessa tehtyihin työtunteihin ja kuinka paljon kertyy tunteja, joita ei laskuteta asiakkaalta.
Kun luppotunteihin halutaan puuttua, avuksi voidaan ottaa Adminetin työajan suunnittelun työkalut. Niiden avulla minimoidaan laskuttamattomat tunnit.
Kehittämällä työnjohdon ja työntekijöiden toimintatapoja, on mahdollista lisätä tuloja ja kohentaa katetta säästäen samalla menoissa.
Osaamisrekisterin perustehtävä on toimia muistisi tukena henkilöstön osaamisten hallinnassa. Rekisteriin voit luoda yrityksesi tarpeen mukaiset osaamiset sekä määritellä niille voimassaolo- ja muistutusajat.
Adminet muistuttaa etusivulla vanhenevista osaamisista jo etukäteen, joten ehdit järjestää ajoissa esimerkiksi uusintakoulutukset.
Hyödynnä osaamisrekisteriä esimerkiksi näin:
Rekisteriä voit hyödyntää myös monella muulla tapaa, esimerkiksi töiden suunnittelussa ja yrityksesi tukitoimintojen hallinnassa. Adminetin osaamisrekisteristä saat käyttöösi myös monipuoliset raportit.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminet on toimialan ainoa ohjelmisto, jossa on porautuva raportointi alkuperäisiin dokumentteihin saakka. Data-analysaattorilla voit kerätä ja analysoida kirjanpidon, projektien hallinnan ja sisäisen laskennan tietoja.
Tutustu ominaisuuteenPääset syvälle esimerkiksi tuloslaskelman, taseen ja projektien tietoihin – halutessasi aina tosite- tai tuotekooditasolle asti.
Sinun ei tarvitse hyppiä raportilta toiselle, sillä yhdessä raportissa on kaikki tarvittava tieto.
Voit tallentaa itsellesi yritys- ja käyttäjäkohtaisia analyysimalleja, jolloin raportteja ei tarvitse joka kerta rakentaa uudelleen.
Raporttien avulla tiedät reaaliajassa, missä yrityksessäsi mennään ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
Tutustu ominaisuuteenSaat reaaliaikaisen tiedon liiketoiminnan eri osa-alueista, toimipisteistä, toimialoista, osastoista, projekteista ja asiakkaista.
Raportit tulevat määritellyille käyttäjille automaattisesti sähköpostilla, minkä lisäksi ajantasaiset raportit ovat aina saatavilla Adminetistä.
Poikkeamaseuranta auttaa yrityksesi avainlukujen seurannassa käymällä läpi yrityksesi taloustiedot ja hälyttämällä, mikäli tiedoissa on puutteita, korjattavaa tai epätavallisia muutoksia.
Järjestelmä kertoo, mitä automatiikan havaitsemat poikkeamat tarkoittavat, mikä merkitys niillä on yrityksesi talousseurannassa ja miten voit korjata tilanteen.
Näet yrityksesi kulujen ja tuottojen jakaantumisen eri osastojen, toimipisteiden ja toimialojen kesken.
Tutustu ominaisuuteenSaat sisäiseen laskentaan tarvittavat tiedot järjestelmään tulevien tapahtumien pohjalta automaattisesti.
Tapahtumia käsitellessä ei tarvetta ottaa kantaa kustannuspaikkoihin, osastoihin, toimialoihin tai toimipisteisiin.
Liiketoimintabudjetti voidaan luoda organisaation pohjalta ja seurata toteumaa verrattuna budjettiin.
Tarvitset vain yhdet tunnukset useamman yhtiön ympäristöön pääsemiseksi.