Huolto- ja sopimuslaskutus

Huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.

Huoltoja ei jää hoitamatta, koska Adminet muistuttaa sovituista keikoista.

Huoltokeikkojen tiedot ovat oikeiden henkilöiden saatavilla välittömästi

Voit suunnitella työt tehokkaasti.

Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.

Huoltoja ei myöskään jää hoitamatta, koska Adminet muistuttaa sovituista huoltokeikoista. Koko toimenpidehistoria jää aina talteen sopimuskohteen arkistoon.

Voitte täyttää tarkat tiedot huollettavasta laitteesta tai ohjelmasta työkorteille. Huollettavalle laitteelle tai ohjelmalle voitte kohdistaa myös erilaisia toimenpiteitä ja tehdä varaukset huollosta työntekijän kalenteriin.

Huoltojen organisointi onnistuu esimerkiksi siten, että samalla suunnalla sijaitsevat kohteet aikataulutetaan samalle päivälle. Allekirjoitetut sopimukset tai muut dokumentit on myös helppo liittää mukaan.

Laitevuokraus ja konevuokraus

Adminetillä voidaan myös vuokrata laitteita. Laitteista laaditaan oma laiterekisteri, johon kirjataan laitteen koodi, nimi, kustannushinta per vuorokausi ja laskutusaihe. Lisäksi laitteen muistioon voitte lisätä tuotteeseen liittyviä lisätietoja. Myyntihinta määritellään yleiseen hinnastoon ja tarvittaessa asiakaskohtaisesti.

Laitteita on helppo vuokrata työtilausten kautta, mihin voidaan merkitä vuokrauksen alkupäivämäärä ja oletettu loppupäivämäärä. Laiterekisteristä näette nopeasti laitteiden vuokraustilanteen.

Vuokrattavat laitteet laskutetaan toteutuneen käytön mukaan näppärästi työtilausten kautta samaan tapaan kuin muutkin tilaukselle syötetyt työt ja tavarat.

Koneiden ja raskaamman kaluston vuokraukseen suosittelemme valitsemaan omaan Adminet-sovelluskokonaisuuteesi kalustonhallinnan sovelluksen.



Tarvitsetko apua tai lisätietoa?

Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisää ominaisuuksia

Sähköinen työmääräin

Sähköinen työmääräin on työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka.

Tutustu ominaisuuteen

Töiden hallinta

Adminetillä hallitset helposti yrityksesi työtilauskokonaisuuden. Töiden organisointi on tehokasta Adminetin monipuolisella kalenterilla ja kohteisiin liittyviä tehtäviä ylläpidät sekä aikataulutat tehtävien hallinnalla.

Tutustu ominaisuuteen

Työtilaukset

Adminetissä työmaalla tehdyt kirjaukset siirtyvät välittömästi järjestelmässä eteenpäin ja tieto on heti käytettävissä kaikkialla, missä sitä tarvitaan. Automatiikan ansiosta työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta.

Tutustu ominaisuuteen

Karttanäkymä

Voit tarkastella yrityksesi kohteita ja tilauksia karttanäkymässä, josta saat nopealla silmäyksellä yleiskuvan eri vaiheissa olevista töistä ja voit hyödyntää näkymää esimerkiksi reittien suunnittelussa.

Tutustu ominaisuuteen

Yksikköhinnat

Adminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.

Tutustu ominaisuuteen

Verkkotilaus nettisivuilta

Verkkotilaus-toiminto helpottaa sekä sinua että asiakastasi, sillä sen avulla asiakas voi tehdä työpyynnön suoraan nettisivuiltasi.

Tutustu ominaisuuteen