Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Kohteiden tai työtilausten päänäkymässä voit rajata kartalla näytettävät työt kulloisenkin tarpeesi mukaan esimerkiksi vastuuhenkilön, paikan tai työn tyypin perusteella. Lisäksi voit valita, haluatko tarkastella tarjouksia, avoimia tilauksia, työpoolissa olevia tilauksia vai arkistoa.
Karttanäkymä-napista avautuvasta ikkunasta tarkastelet kaikkia valintasi mukaisia kohteita tai tilauksia kartalla. Tunnistat eri vaiheissa olevat työt värikoodeista:
Karttahaku käyttää Googlen karttapalvelua ja puuttuvista osoitteista näet virheilmoituksen kohdelistauksen yläpuolen huutomerkkikuvakkeesta. Valitset tietyn työn rajauksesi mukaista listaa selaamalla tai hakutoiminnolla.
Näkymä keskittyy valitsemaasi kohteeseen tuplaklikkaamalla tai Etsi sijainti -painikkeesta. Karttamerkintää klikkaamalla näet tilauksen tiedot ja haet reitin haluamastasi sijainnista.
Kohteiden ja työtilausten karttanäkymä toimii näppäränä apuvälineenä esimerkiksi silloin, kun resursoit avoimia työtilauksia työntekijöille tilausten sijainnin perusteella. Sen avulla saat helposti käyttöösi myös ajo-ohjeet valitsemallesi työmaalle.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Sähköinen työmääräin on työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka.
Tutustu ominaisuuteenTieto kulkee reaaliajassa ilman tiedonsiirtoja.
Helppo töiden kirjaus suoraan työntekijän omasta kännykästä
Adminetillä hallitset helposti yrityksesi työtilauskokonaisuuden. Töiden organisointi on tehokasta Adminetin monipuolisella kalenterilla ja kohteisiin liittyviä tehtäviä ylläpidät sekä aikataulutat tehtävien hallinnalla.
Tutustu ominaisuuteenKalenterissa voi suunnitella ja aikatauluttaa työt, urakat ja muut tapahtumat.
Tehtävien hallinnassa ylläpidät ja aikataulutat erilaisia kohteisiin liittyviä tehtäviä.
Tehtävien hallinta helpottaa töiden suunnittelua ja aikataulutusta, sillä se mm. muistuttaa vastuuhenkilöä tekemättömistä tehtävistä.
Adminetissä työmaalla tehdyt kirjaukset siirtyvät välittömästi järjestelmässä eteenpäin ja tieto on heti käytettävissä kaikkialla, missä sitä tarvitaan. Automatiikan ansiosta työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta.
Tutustu ominaisuuteenTöiden ja tarvikkeiden kirjaaminen työlle tapahtuu laskutettavalla ajalla.
Ostolaskujen laskutyörivit voi kohdistaa suoraan kohteelle tai tietylle tilaukselle.
Saat hoidettua kätevästi YSE-laskutukset sekä kotitalousvähennykset kuluttaja-asiakkaille.
Adminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.
Tutustu ominaisuuteenSuoriterekisteriin saat lisättyä työtilauksilla käytettävät suoritteet ja vuokrattavat laitteet.
Voit kiinnittää suoritteeseen palkkalajin, jolloin siitä tulee ns. henkilösuorite, jonka avulla hallitset suoritepohjaiset palkkaurakat, niiden hinnoittelun, palkanmaksun sekä mahdollisen laskutuksen.
Verkkotilaus-toiminto helpottaa sekä sinua että asiakastasi, sillä sen avulla asiakas voi tehdä työpyynnön suoraan nettisivuiltasi.
Tutustu ominaisuuteenSaat valmiin lomakepohjan nettisivuillesi.
Asiakkaasi voi tehdä tilauspyynnön helposti netistä.
Työpyyntö siirtyy suoraan yrityksesi työjonoon Adminetissä.
Voit lähettää automaattisesti ilmoitusviestejä tilauksen tilasta yrityksesi käytäntöjen mukaan.
Huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.
Tutustu ominaisuuteenHuoltoja ei jää hoitamatta, koska Adminet muistuttaa sovituista keikoista.
Huoltokeikkojen tiedot ovat oikeiden henkilöiden saatavilla välittömästi
Voit suunnitella työt tehokkaasti.