Karttanäkymä

Voit tarkastella yrityksesi kohteita ja tilauksia karttanäkymässä, josta saat nopealla silmäyksellä yleiskuvan eri vaiheissa olevista töistä ja voit hyödyntää näkymää esimerkiksi reittien suunnittelussa.

Saat helposti käyttöösi ajo-ohjeet valitsemallesi työmaalle.

Toimii näppäränä apuvälineenä esimerkiksi silloin, kun resursoit avoimia työtilauksia työntekijöille tilausten sijainnin perusteella.

Voit rajata kartalla näytettävät työt kulloisenkin tarpeesi mukaan esimerkiksi vastuuhenkilön, paikan tai työn tyypin perusteella.

Rajaa näytettävät kohteet tai tilaukset tarpeesi mukaan

Kohteiden tai työtilausten päänäkymässä voit rajata kartalla näytettävät työt kulloisenkin tarpeesi mukaan esimerkiksi vastuuhenkilön, paikan tai työn tyypin perusteella. Lisäksi voit valita, haluatko tarkastella tarjouksia, avoimia tilauksia, työpoolissa olevia tilauksia vai arkistoa.

Värikoodit kertovat tilan

Karttanäkymä-napista avautuvasta ikkunasta tarkastelet kaikkia valintasi mukaisia kohteita tai tilauksia kartalla. Tunnistat eri vaiheissa olevat työt värikoodeista:

  • Vihreä: valmis tai laskutettu
  • Keltainen: asentajalla, aloitettu tai vastaanotettu
  • Punainen: avoin tai osittain tehty
  • Oranssi: tarjous

Tarkastele valitsemaasi kohdetta ja suunnittele reitti

Karttahaku käyttää Googlen karttapalvelua ja puuttuvista osoitteista näet virheilmoituksen kohdelistauksen yläpuolen huutomerkkikuvakkeesta. Valitset tietyn työn rajauksesi mukaista listaa selaamalla tai hakutoiminnolla.

Näkymä keskittyy valitsemaasi kohteeseen tuplaklikkaamalla tai Etsi sijainti -painikkeesta. Karttamerkintää klikkaamalla näet tilauksen tiedot ja haet reitin haluamastasi sijainnista.

Hyödynnä töiden suunnittelussa

Kohteiden ja työtilausten karttanäkymä toimii näppäränä apuvälineenä esimerkiksi silloin, kun resursoit avoimia työtilauksia työntekijöille tilausten sijainnin perusteella. Sen avulla saat helposti käyttöösi myös ajo-ohjeet valitsemallesi työmaalle.



Tarvitsetko apua tai lisätietoa?

Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisää ominaisuuksia

Sähköinen työmääräin

Sähköinen työmääräin on työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka.

Tutustu ominaisuuteen

Töiden hallinta

Adminetillä hallitset helposti yrityksesi työtilauskokonaisuuden. Töiden organisointi on tehokasta Adminetin monipuolisella kalenterilla ja kohteisiin liittyviä tehtäviä ylläpidät sekä aikataulutat tehtävien hallinnalla.

Tutustu ominaisuuteen

Työtilaukset

Adminetissä työmaalla tehdyt kirjaukset siirtyvät välittömästi järjestelmässä eteenpäin ja tieto on heti käytettävissä kaikkialla, missä sitä tarvitaan. Automatiikan ansiosta työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta.

Tutustu ominaisuuteen

Yksikköhinnat

Adminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.

Tutustu ominaisuuteen

Verkkotilaus nettisivuilta

Verkkotilaus-toiminto helpottaa sekä sinua että asiakastasi, sillä sen avulla asiakas voi tehdä työpyynnön suoraan nettisivuiltasi.

Tutustu ominaisuuteen

Huolto- ja sopimuslaskutus

Huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.

Tutustu ominaisuuteen