Töiden hallinta

Adminetillä hallitset helposti yrityksesi työtilauskokonaisuuden. Töiden organisointi on tehokasta Adminetin monipuolisella kalenterilla ja kohteisiin liittyviä tehtäviä ylläpidät sekä aikataulutat tehtävien hallinnalla.

Kalenterissa voi suunnitella ja aikatauluttaa työt, urakat ja muut tapahtumat.

Tehtävien hallinnassa ylläpidät ja aikataulutat erilaisia kohteisiin liittyviä tehtäviä.

Tehtävien hallinta helpottaa töiden suunnittelua ja aikataulutusta, sillä se mm. muistuttaa vastuuhenkilöä tekemättömistä tehtävistä.

Adminet-toiminnanohjausjärjestelmässä on helppokäyttöiset talotekniikka-, rakennus- ja teollisuusalan töiden hallinnan työkalut. Kalenterissa voit suunnitella ja aikatauluttaa työt, urakat ja muut tapahtumat. Tehtävien hallinnassa puolestaan ylläpidät ja aikataulutat erilaisia kohteisiin liittyviä tehtäviä.

Kalenteri

Työtilausten hallinta onnistuu suoraan kalenterista. Kalenteri toimii työntekijän ja johdon kätevänä apuvälineenä tulevia töitä suunniteltaessa.

Kalenterimerkinnästä pääsee suoraan urakan, laskutyön tai tapahtuman tietoihin tai uuden tilauksen voi poimia haluamallenne ajankohdalle.

Työtilausten ja urakka-aikataulujen lisäksi voitte merkitä kalenteriin mitä tahansa muita tapahtumia, kuten huoltoja, palavereja ja asiakaskäyntejä. Kalenterissa näkyvät myös henkilöstön lomat ja poissaolot.

Kalenterista näkee siis yhdellä vilkaisulla koko yrityksen henkilöstön ajankäytön jakautumisen sekä työkannan riittävyyden nyt ja tulevaisuudessa.

Katso esimerkki Adminetin kalenterista:

Tehtävien hallinta

Urakoihin, lisä- ja laskutöihin liittyvät erilaiset tehtävät ylläpidetään ja aikataulutetaan tehtävien hallinnassa. Sovelluksella luot tehtävärekisterin ja -mallit sekä aikataulutat tehtäviä, kuten eri työvaiheiden tarkastuksia ja tehtäväryhmiä. Tekemättömistä tehtävistä tulee vastuuhenkilölle ilmoitus Adminetin etusivulle.

Näin hyödyt tehtävien hallinnasta:

  1. Luo omat tehtävämallisi: Pääset luomaan oman yrityksesi ja työmaidesi tarpeisiin sopivat tehtäväkokonaisuudet.
  2. Organisoi: Työmaiden tehtävät saa jaettua helposti oikeille vastuuhenkilöille.
  3. Toteuta ajallaan: Tehtävien vastuuhenkilöt saavat muistutukset omista tehtävistään, jolloin ne tulee varmemmin hoidettua ajallaan. Jos kohteen toteutusaikataulu muuttuu, muuttuu myös kohteeseen liittyvien avoimien tehtävien aikataulu automaattisesti niin halutessasi.
  4. Seuraa toteutusta: Johtajana näet työmaan tilanteen nopeasti tehtävien kautta. Myöhässä olevat tehtävät näytetään punaisella.
  5. Edistä laatua: Sovellus tukee erilaisten laatujärjestelmien mukaista toimintaa. Esimerkiksi lakisääteiset dokumentit saat liitettyä helposti tehtävän yhteyteen. Tehtyjen tehtävien tiedot ja niihin liitetyt dokumentit säilyvät Adminetissä tallessa, joten pääset aina tarvittaessa helposti käsiksi todistusvoimaiseen aineistoon.



Tarvitsetko apua tai lisätietoa?

Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisää ominaisuuksia

Sähköinen työmääräin

Sähköinen työmääräin on työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka.

Tutustu ominaisuuteen

Työtilaukset

Adminetissä työmaalla tehdyt kirjaukset siirtyvät välittömästi järjestelmässä eteenpäin ja tieto on heti käytettävissä kaikkialla, missä sitä tarvitaan. Automatiikan ansiosta työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta.

Tutustu ominaisuuteen

Karttanäkymä

Voit tarkastella yrityksesi kohteita ja tilauksia karttanäkymässä, josta saat nopealla silmäyksellä yleiskuvan eri vaiheissa olevista töistä ja voit hyödyntää näkymää esimerkiksi reittien suunnittelussa.

Tutustu ominaisuuteen

Yksikköhinnat

Adminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.

Tutustu ominaisuuteen

Verkkotilaus nettisivuilta

Verkkotilaus-toiminto helpottaa sekä sinua että asiakastasi, sillä sen avulla asiakas voi tehdä työpyynnön suoraan nettisivuiltasi.

Tutustu ominaisuuteen

Huolto- ja sopimuslaskutus

Huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.

Tutustu ominaisuuteen