Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminetillä myös lyhytkestoisempien keikka- ja lisätöiden laskuttaminen on erittäin nopeaa, tarkkaa ja helppoa.
Tällaisia töitä pyöritellään ohjelmistossamme näppärästi työtilauksina, jonne tietoa kertyy avoimista töistä esimerkiksi suoraan työntekijöiden tunneista, tavaroista ja tilaukseen liittyvistä dokumenteista. Työtilauksista pääset muodostamaan laskuja ja niiltä liikkuu saumattomasti tietoa eteenpäin aina kirjanpitoon saakka.
Työtilaukset voivat ohjelmistossamme olla myös isompien projektien tai urakoiden osia, jolloin saat esimerkiksi projektiin liittyvät lisätyöt vaivatta isompien kokonaisuuksien yhteyteen ja seurattua niiden kannattavuutta.
Työlle päästään helposti lisäämään tietoja mobiilissa missä päin maailmaa tahansa, eli niiden kirjaaminen työlle tapahtuu laskutettavalla ajalla.
Työtilaukselta nähdään eriteltyinä työntekijöiden syöttämät työt ja tavarat. Laskuttamaton työtilaus tulee automaattisesti valitsemanne vastuuhenkilön tarkastettavaksi sen jälkeen, kun työ on merkitty valmiiksi. Ilmoituksesta pääsee suoraan oikealle tilaukselle.
Myyntilaskulta näet myös myyntikatteen rivikohtaisesti, jolloin hinnoittelu menee varmemmin kerralla oikein. Työn kustannushinnaksi saat suoraan työntekijän tuntipalkan sivukuluineen.
Ostolaskujen rivejä voi kohdistaa suoraan kohteelle tai tietylle työtilaukselle. Myös ostolaskuarkistosta voi käydä merkitsemässä rivejä laskutettaviksi eteenpäin.
Työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta, kun tiedot saadaan laskulle valmiina.
Voit valita tilauskohtaisesti, haluatteko laskuttaa koko työtilauksen tai tehdä käden käänteessä välilaskun valituista riveistä. Laskuttaminen onnistuu suoraan mobiilista.
Saat hoidettua samalla työkalulla kätevästi YSE-laskutukset sekä kotitalousvähennykset kuluttaja-asiakkaille.
Laskun voi halutessaan hyväksyttää asiakkaalla ennen varsinaista laskutusta ja laskun voi laittaa matkaan jo työmaalta. Töiden laskutus ei jää laahaamaan ja rahat saa tilille nopeammin.
Saat asiakkaalle näppärästi liitteitä laskuille, kuten vaikka ostolaskuja tai suoraan kännykällä otettuja kuvia kohteesta.
Kun tilaukselle on annettu laskutuslupa, niin lasku lähtee asiakkaalle automatisoidusti. Perinteistä laskujen tulostamista ja postittamista ei tarvitse tehdä, sillä laskut lähtevät vastaanottajasta riippuen joko tulostuspalvelusta tai verkkolaskuina.
Jos haluat, niin voit myös itse tulostaa laskun tai lähettää sen sähköpostilla.
Automatiikka noutaa suoritukset pankista, tiliöi ja kohdistaa ne laskulle päivittäin. Jos asiakkaan suoritus on myöhässä, lähettää Adminet maksumuistutukset puolestasi. Tarvittaessa saatte tehtyä myös perinnän helposti.
Asetuksissa pääsette valitsemaan esimerkiksi, tuleeko tilauksesta tarkastaa kaikki rivit ennen hyväksyntää vai tarkastetaanko se kokonaisuudessaan.
Laskut jäävät talteen sähköiseen arkistoon, josta ne löytyvät helposti ja nopeasti työtilauksittain, kohteittain ja asiakkaittain mapeista etsimisen sijaan.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Sähköinen työmääräin on työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka.
Tutustu ominaisuuteenTieto kulkee reaaliajassa ilman tiedonsiirtoja.
Helppo töiden kirjaus suoraan työntekijän omasta kännykästä
Adminetillä hallitset helposti yrityksesi työtilauskokonaisuuden. Töiden organisointi on tehokasta Adminetin monipuolisella kalenterilla ja kohteisiin liittyviä tehtäviä ylläpidät sekä aikataulutat tehtävien hallinnalla.
Tutustu ominaisuuteenKalenterissa voi suunnitella ja aikatauluttaa työt, urakat ja muut tapahtumat.
Tehtävien hallinnassa ylläpidät ja aikataulutat erilaisia kohteisiin liittyviä tehtäviä.
Tehtävien hallinta helpottaa töiden suunnittelua ja aikataulutusta, sillä se mm. muistuttaa vastuuhenkilöä tekemättömistä tehtävistä.
Voit tarkastella yrityksesi kohteita ja tilauksia karttanäkymässä, josta saat nopealla silmäyksellä yleiskuvan eri vaiheissa olevista töistä ja voit hyödyntää näkymää esimerkiksi reittien suunnittelussa.
Tutustu ominaisuuteenSaat helposti käyttöösi ajo-ohjeet valitsemallesi työmaalle.
Toimii näppäränä apuvälineenä esimerkiksi silloin, kun resursoit avoimia työtilauksia työntekijöille tilausten sijainnin perusteella.
Voit rajata kartalla näytettävät työt kulloisenkin tarpeesi mukaan esimerkiksi vastuuhenkilön, paikan tai työn tyypin perusteella.
Adminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.
Tutustu ominaisuuteenSuoriterekisteriin saat lisättyä työtilauksilla käytettävät suoritteet ja vuokrattavat laitteet.
Voit kiinnittää suoritteeseen palkkalajin, jolloin siitä tulee ns. henkilösuorite, jonka avulla hallitset suoritepohjaiset palkkaurakat, niiden hinnoittelun, palkanmaksun sekä mahdollisen laskutuksen.
Verkkotilaus-toiminto helpottaa sekä sinua että asiakastasi, sillä sen avulla asiakas voi tehdä työpyynnön suoraan nettisivuiltasi.
Tutustu ominaisuuteenSaat valmiin lomakepohjan nettisivuillesi.
Asiakkaasi voi tehdä tilauspyynnön helposti netistä.
Työpyyntö siirtyy suoraan yrityksesi työjonoon Adminetissä.
Voit lähettää automaattisesti ilmoitusviestejä tilauksen tilasta yrityksesi käytäntöjen mukaan.
Huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.
Tutustu ominaisuuteenHuoltoja ei jää hoitamatta, koska Adminet muistuttaa sovituista keikoista.
Huoltokeikkojen tiedot ovat oikeiden henkilöiden saatavilla välittömästi
Voit suunnitella työt tehokkaasti.