Työtilaukset

Adminetissä työmaalla tehdyt kirjaukset siirtyvät välittömästi järjestelmässä eteenpäin ja tieto on heti käytettävissä kaikkialla, missä sitä tarvitaan. Automatiikan ansiosta työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta.

Töiden ja tarvikkeiden kirjaaminen työlle tapahtuu laskutettavalla ajalla.

Ostolaskujen laskutyörivit voi kohdistaa suoraan kohteelle tai tietylle tilaukselle.

Saat hoidettua kätevästi YSE-laskutukset sekä kotitalousvähennykset kuluttaja-asiakkaille.

Työtilauksilla keikkatyöt tehokkaasti haltuun

Adminetillä myös lyhytkestoisempien keikka- ja lisätöiden laskuttaminen on erittäin nopeaa, tarkkaa ja helppoa.

Tällaisia töitä pyöritellään ohjelmistossamme näppärästi työtilauksina, jonne tietoa kertyy avoimista töistä esimerkiksi  suoraan työntekijöiden tunneista, tavaroista ja tilaukseen liittyvistä dokumenteista. Työtilauksista pääset muodostamaan laskuja ja niiltä liikkuu saumattomasti tietoa eteenpäin aina kirjanpitoon saakka.

Työtilaukset voivat ohjelmistossamme olla myös isompien projektien tai urakoiden osia, jolloin saat esimerkiksi projektiin liittyvät lisätyöt vaivatta isompien kokonaisuuksien yhteyteen ja seurattua niiden kannattavuutta.

Katso videolta esimerkki töiden laskuttamisesta mobiilissa

Sähköinen ja automatisoitu ratkaisu töiden laskuttamiseen

1.

Tiedot helposti laskulle

Työlle päästään helposti lisäämään tietoja mobiilissa missä päin maailmaa tahansa, eli niiden kirjaaminen työlle tapahtuu laskutettavalla ajalla.

Työtilaukselta nähdään eriteltyinä työntekijöiden syöttämät työt ja tavarat. Laskuttamaton työtilaus tulee automaattisesti valitsemanne vastuuhenkilön tarkastettavaksi sen jälkeen, kun työ on merkitty valmiiksi. Ilmoituksesta pääsee suoraan oikealle tilaukselle.

2.

Onnistu hinnoittelussa

Myyntilaskulta näet myös myyntikatteen rivikohtaisesti, jolloin hinnoittelu menee varmemmin kerralla oikein. Työn kustannushinnaksi saat suoraan työntekijän tuntipalkan sivukuluineen.

Ostolaskujen rivejä voi kohdistaa suoraan kohteelle tai tietylle työtilaukselle. Myös ostolaskuarkistosta voi käydä merkitsemässä rivejä laskutettaviksi eteenpäin.

3.

Laskuttaminen käden käänteessä

Työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta, kun tiedot saadaan laskulle valmiina.

Voit valita tilauskohtaisesti, haluatteko laskuttaa koko työtilauksen tai tehdä käden käänteessä välilaskun valituista riveistä. Laskuttaminen onnistuu suoraan mobiilista.

Saat hoidettua samalla työkalulla kätevästi YSE-laskutukset sekä kotitalousvähennykset kuluttaja-asiakkaille.

4.

Palvele asiakastasi paremmin ja nopeuta rahankiertoa

Laskun voi halutessaan hyväksyttää asiakkaalla ennen varsinaista laskutusta ja laskun voi laittaa matkaan jo työmaalta. Töiden laskutus ei jää laahaamaan ja rahat saa tilille nopeammin.

Saat asiakkaalle näppärästi liitteitä laskuille, kuten vaikka ostolaskuja tai suoraan kännykällä otettuja kuvia kohteesta.

 

5.

Asiat etenevät automaattisesti

Kun tilaukselle on annettu laskutuslupa, niin lasku lähtee asiakkaalle automatisoidusti. Perinteistä laskujen tulostamista ja postittamista ei tarvitse tehdä, sillä laskut lähtevät vastaanottajasta riippuen joko tulostuspalvelusta tai verkkolaskuina.

Jos haluat, niin voit myös itse tulostaa laskun tai lähettää sen sähköpostilla.

Automatiikka noutaa suoritukset pankista, tiliöi ja kohdistaa ne laskulle päivittäin. Jos asiakkaan suoritus on myöhässä, lähettää Adminet maksumuistutukset puolestasi. Tarvittaessa saatte tehtyä myös perinnän helposti.

6.

Säädä asetuksia sopivaksi ja pidä laskut tallessa

Asetuksissa pääsette valitsemaan esimerkiksi, tuleeko tilauksesta tarkastaa kaikki rivit ennen hyväksyntää vai tarkastetaanko se kokonaisuudessaan.

Laskut jäävät talteen sähköiseen arkistoon, josta ne löytyvät helposti ja nopeasti työtilauksittain, kohteittain ja asiakkaittain mapeista etsimisen sijaan.



Tarvitsetko apua tai lisätietoa?

Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisää ominaisuuksia

Sähköinen työmääräin

Sähköinen työmääräin on työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka.

Tutustu ominaisuuteen

Töiden hallinta

Adminetillä hallitset helposti yrityksesi työtilauskokonaisuuden. Töiden organisointi on tehokasta Adminetin monipuolisella kalenterilla ja kohteisiin liittyviä tehtäviä ylläpidät sekä aikataulutat tehtävien hallinnalla.

Tutustu ominaisuuteen

Karttanäkymä

Voit tarkastella yrityksesi kohteita ja tilauksia karttanäkymässä, josta saat nopealla silmäyksellä yleiskuvan eri vaiheissa olevista töistä ja voit hyödyntää näkymää esimerkiksi reittien suunnittelussa.

Tutustu ominaisuuteen

Yksikköhinnat

Adminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.

Tutustu ominaisuuteen

Verkkotilaus nettisivuilta

Verkkotilaus-toiminto helpottaa sekä sinua että asiakastasi, sillä sen avulla asiakas voi tehdä työpyynnön suoraan nettisivuiltasi.

Tutustu ominaisuuteen

Huolto- ja sopimuslaskutus

Huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.

Tutustu ominaisuuteen