Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Verkkotilausten avulla saat yrityksellesi lisää asiakkaita ja töitä. Nykyisille verkkosivuillesi lisätään uusi sivu, josta asiakkaasi voivat tehdä yrityksellesi suoraan työpyyntöjä.
Lomakkeen täyttämällä työpyyntö siirtyy suoraan yrityksesi työjonoon Adminetissä ja asiakkaasi saa kuittauksen. Voitte käsitellä tätä työpyyntöä samalla tavoin kuin muitakin yrityksesi työtilauksia Adminetissä.
Palvelun käyttöönotto on tehty sinulle helpoksi. Kytkemme ensin palvelun käyttöösi Adminetissä. Lomake lisätään verkkosivuillesi verkkosivustojesi ylläpitäjän tai Admicomin toimesta. Tämän jälkeen palvelu on heti käytettävissä.
Jos yritykselläsi on kumppani, joka ylläpitää verkkosivustoanne, niin voit sopia kumppanisi kanssa lomakkeen lisäämisestä sivustolle. Tarjoamme teille valmiin koodipohjan, joka vain lisätään sivustolle. Yleensä kyse on alle tunnin työstä.
Viime vuoden lopulla Adminet sai uuden toiminnon, jolla voit lähettää automaattisesti ilmoitusviestejä tilauksen tilasta. Voit määritellä yrityksesi tarpeisiin sopivalla tavalla missä tilanteissa, kenelle ja millä sisällöllä ilmoituksia lähetetään.
Ilmoitusviestit lähtevät sähköpostilla ja vastaanottajana voi olla työtilauspyynnön lähettäjä, tilaajan vastuuhenkilö tai molemmat. Viestin lähettäjänä näkyy tilauksen vastuuhenkilö. Ilmoitusviestejä voi lähettää sekä verkkotilausten kautta tulleisiin työpyyntöihin että normaalisti Adminetissä avattuihin työtilauksiin. Ilmoitusviesteissä voidaan käyttää myös kielikäännöksiä.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Sähköinen työmääräin on työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka.
Tutustu ominaisuuteenTieto kulkee reaaliajassa ilman tiedonsiirtoja.
Helppo töiden kirjaus suoraan työntekijän omasta kännykästä
Adminetillä hallitset helposti yrityksesi työtilauskokonaisuuden. Töiden organisointi on tehokasta Adminetin monipuolisella kalenterilla ja kohteisiin liittyviä tehtäviä ylläpidät sekä aikataulutat tehtävien hallinnalla.
Tutustu ominaisuuteenKalenterissa voi suunnitella ja aikatauluttaa työt, urakat ja muut tapahtumat.
Tehtävien hallinnassa ylläpidät ja aikataulutat erilaisia kohteisiin liittyviä tehtäviä.
Tehtävien hallinta helpottaa töiden suunnittelua ja aikataulutusta, sillä se mm. muistuttaa vastuuhenkilöä tekemättömistä tehtävistä.
Adminetissä työmaalla tehdyt kirjaukset siirtyvät välittömästi järjestelmässä eteenpäin ja tieto on heti käytettävissä kaikkialla, missä sitä tarvitaan. Automatiikan ansiosta työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta.
Tutustu ominaisuuteenTöiden ja tarvikkeiden kirjaaminen työlle tapahtuu laskutettavalla ajalla.
Ostolaskujen laskutyörivit voi kohdistaa suoraan kohteelle tai tietylle tilaukselle.
Saat hoidettua kätevästi YSE-laskutukset sekä kotitalousvähennykset kuluttaja-asiakkaille.
Voit tarkastella yrityksesi kohteita ja tilauksia karttanäkymässä, josta saat nopealla silmäyksellä yleiskuvan eri vaiheissa olevista töistä ja voit hyödyntää näkymää esimerkiksi reittien suunnittelussa.
Tutustu ominaisuuteenSaat helposti käyttöösi ajo-ohjeet valitsemallesi työmaalle.
Toimii näppäränä apuvälineenä esimerkiksi silloin, kun resursoit avoimia työtilauksia työntekijöille tilausten sijainnin perusteella.
Voit rajata kartalla näytettävät työt kulloisenkin tarpeesi mukaan esimerkiksi vastuuhenkilön, paikan tai työn tyypin perusteella.
Adminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.
Tutustu ominaisuuteenSuoriterekisteriin saat lisättyä työtilauksilla käytettävät suoritteet ja vuokrattavat laitteet.
Voit kiinnittää suoritteeseen palkkalajin, jolloin siitä tulee ns. henkilösuorite, jonka avulla hallitset suoritepohjaiset palkkaurakat, niiden hinnoittelun, palkanmaksun sekä mahdollisen laskutuksen.
Huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.
Tutustu ominaisuuteenHuoltoja ei jää hoitamatta, koska Adminet muistuttaa sovituista keikoista.
Huoltokeikkojen tiedot ovat oikeiden henkilöiden saatavilla välittömästi
Voit suunnitella työt tehokkaasti.