Verkkotilaus nettisivuilta

Verkkotilaus-toiminto helpottaa sekä sinua että asiakastasi, sillä sen avulla asiakas voi tehdä työpyynnön suoraan nettisivuiltasi.

Saat valmiin lomakepohjan nettisivuillesi.

Asiakkaasi voi tehdä tilauspyynnön helposti netistä.

Työpyyntö siirtyy suoraan yrityksesi työjonoon Adminetissä.

Voit lähettää automaattisesti ilmoitusviestejä tilauksen tilasta yrityksesi käytäntöjen mukaan.

Tilauksia suoraan nettisivuiltanne

1.

Lisää asiakkaita ja työtilauksia yrityksellesi

Verkkotilausten avulla saat yrityksellesi lisää asiakkaita ja töitä. Nykyisille verkkosivuillesi lisätään uusi sivu, josta asiakkaasi voivat tehdä yrityksellesi suoraan työpyyntöjä.

Lomakkeen täyttämällä työpyyntö siirtyy suoraan yrityksesi työjonoon Adminetissä ja asiakkaasi saa kuittauksen. Voitte käsitellä tätä työpyyntöä samalla tavoin kuin muitakin yrityksesi työtilauksia Adminetissä.

2.

Helposti käyttöön yrityksesi omille nettisivuille

Palvelun käyttöönotto on tehty sinulle helpoksi. Kytkemme ensin palvelun käyttöösi Adminetissä. Lomake lisätään verkkosivuillesi verkkosivustojesi ylläpitäjän tai Admicomin toimesta. Tämän jälkeen palvelu on heti käytettävissä.

Jos yritykselläsi on kumppani, joka ylläpitää verkkosivustoanne, niin voit sopia kumppanisi kanssa lomakkeen lisäämisestä sivustolle. Tarjoamme teille valmiin koodipohjan, joka vain lisätään sivustolle. Yleensä kyse on alle tunnin työstä.

3.

Työtilausten tilapäivitykset

Viime vuoden lopulla Adminet sai uuden toiminnon, jolla voit lähettää automaattisesti ilmoitusviestejä tilauksen tilasta. Voit määritellä yrityksesi tarpeisiin sopivalla tavalla missä tilanteissa, kenelle ja millä sisällöllä ilmoituksia lähetetään.

Ilmoitusviestit lähtevät sähköpostilla ja vastaanottajana voi olla työtilauspyynnön lähettäjä, tilaajan vastuuhenkilö tai molemmat. Viestin lähettäjänä näkyy tilauksen vastuuhenkilö. Ilmoitusviestejä voi lähettää sekä verkkotilausten kautta tulleisiin työpyyntöihin että normaalisti Adminetissä avattuihin työtilauksiin. Ilmoitusviesteissä voidaan käyttää myös kielikäännöksiä.



Tarvitsetko apua tai lisätietoa?

Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisää ominaisuuksia

Sähköinen työmääräin

Sähköinen työmääräin on työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka.

Tutustu ominaisuuteen

Töiden hallinta

Adminetillä hallitset helposti yrityksesi työtilauskokonaisuuden. Töiden organisointi on tehokasta Adminetin monipuolisella kalenterilla ja kohteisiin liittyviä tehtäviä ylläpidät sekä aikataulutat tehtävien hallinnalla.

Tutustu ominaisuuteen

Työtilaukset

Adminetissä työmaalla tehdyt kirjaukset siirtyvät välittömästi järjestelmässä eteenpäin ja tieto on heti käytettävissä kaikkialla, missä sitä tarvitaan. Automatiikan ansiosta työnjohdon ja toimistotyöntekijöiden aika vapautuu laskutuksesta ja palkkatapahtumien tallentamisesta.

Tutustu ominaisuuteen

Karttanäkymä

Voit tarkastella yrityksesi kohteita ja tilauksia karttanäkymässä, josta saat nopealla silmäyksellä yleiskuvan eri vaiheissa olevista töistä ja voit hyödyntää näkymää esimerkiksi reittien suunnittelussa.

Tutustu ominaisuuteen

Yksikköhinnat

Adminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.

Tutustu ominaisuuteen

Huolto- ja sopimuslaskutus

Huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.

Tutustu ominaisuuteen