Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Tuntien kirjaamiseen on useita erilaisia tapoja riippuen yrityksesi töiden luonteesta, mutta niitä kaikkia yhdistää tehokkuus ja ajansäästö, kun tieto siirtyy automaattisesti eteenpäin. Yhtään paperia ei tarvitse heilauttaa suuntaan eikä toiseen, eikä tietoa tarvitse siirtää ohjelmistojen välillä.
Tuntien kirjaaminen onnistuu helposti kännykällä mistä päin maailmaa tahansa. Sähköinen tuntikortti täyttyy kätevästi samalla, kun työntekijä merkitsee työlle tehdyt tunnit, kilometrit sekä ruoka- ja päivärahat.
Adminetin Työaika -sovelluksella kellotetaan työtunteja siten, että työntekijä voi helposti aloittaa ja lopettaa työn yhdellä napautuksella mobiililaitteellaan. Työntekijä näkee omat työaikaleimauksensa mobiiliversiossa ja hän voi korjata niitä tai lisätä niihin huomioita ennen esihenkilön hyväksyntää.
Valmiit tunnit siirtyvät suoraan esihenkilölle hyväksyttäväksi ja hyväksynnän jälkeen puolestaan palkanlaskentaan. Käytettävät palkkalajit tulevat automaattisesti projektin tyypin mukaan, jolloin työehtosopimus saadaan huomioitua erilaisissa töissä. Tehdyt tunnit on helppoa laskuttaa eteenpäin asiakkaalta, joten laskutus saadaan nopeammaksi ja tarkemmaksi.
Työntekijän syöttämät tapahtumat saadaan kohdistettua helposti projektille, kuten rakennustyömaalle tai pienemmälle keikkatilaukselle, jolloin kustannukset tulevat huomioitua samalla töiden ja projektien seurannassa.
Työmaiden päätoteuttajana työaikakirjaukset voidaan myös siirtää suoraan kulunvalvonnan tietoihin, jolloin kulunvalvontakirjauksia tai -laitetta ei tarvita erikseen.
Leimauksia voi tarkastella esimerkiksi kalenterimuodossa, jossa lomat, vapaat ja sairauspoissaolot saadaan erottumaan helposti omilla väreillään. Työnjohto näkee myös helposti, keillä työntekijöillä on työajan kellotus käynnissä ja havaitsee helposti tapaukset, joissa lopetusleimaus on unohtunut.
Työnjohto saa lisättyä esimerkiksi ilta- ja yölisiä automaattisesti työntekijän tapahtumiin. Säännöt, joiden perusteella lisät muodostetaan, ovat laadittavissa yrityskohtaisesti.
Asetusten puolella on mahdollista määrittää myös esimerkiksi lounastaukojen kestoa ja muita yrityskohtaisia sääntöjä, kuten matkakustannusten korvauksia. Korvausten pohjana olevat välimatkat lasketaan työmaan sijainnin ja työntekijän kotiosoitteen välisen etäisyyden perusteella.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Sopivin ominaisuus
Adminetissä työntekijät voivat ehdottaa loma-aikansa ja syöttää poissaolot, kuten sairauslomat, esimiehen hyväksyttäväksi suoraan sähköiseen kalenteriin tai Adminetin mobiiliin.
Tutustu ominaisuuteenTyöntekijät voivat täyttää tuntikorttinsa sähköisesti.
Automatiikka siirtää palkat maksuun ja tiedot kirjanpitoon.
Työntekijöiden uudet verokortit tulevat vuoden alussa automaattisesti suoraan järjestelmään.
Työntekijät voivat kirjata lomat, poissaolot ja sairauslomat.
Adminet ylläpitää työehtosopimusten mukaiset muutokset automaattisesti.
Sopivin ominaisuus
Työntekijä tallentaa työmatkan tiedot sekä kuitit suoraan sähköiselle matkalaskulle paikasta ja ajasta riippumatta.
Tutustu ominaisuuteenAdminetissä matkalaskut saa syötettyä sähköisesti samaan järjestelmään yrityksen muiden toimintojen kanssa.
Matkalaskut siirtyvät suoraan esimiehelle hyväksyttäväksi.