Projektin toteutus

Adminetillä hallitset helposti myös projektiin kiinteästi liittyvät tehtävät, kuten kaluston, alihankinnat ja kulunvalvonnan.

Kalustonhallinta

Kalustonhallinnan avulla hallitset yrityksesi kalustoa ja siihen kohdistuvia toimenpiteitä sekä pidät kaikki kalustoon liittyvät dokumentit varmassa tallessa yhdessä paikassa.

Tutustu ominaisuuteen

Alihankkijan maksuerätaulukot

Alihankinnan maksuerätaulukoita hyödyntämällä varmistat, että alihankintojen laskutus hoituu sovitusti. Adminet sekä muistuttaa henkilöstöäsi maksuerien laskuttamisesta että seuraa sovitun laskutuksen etenemistä.

Tutustu ominaisuuteen

Kulunvalvonta

Kulunvalvonta hoituu vaivattomasti älykorttien lukijalaitteella, Adminetin mobiilisovelluksella tai työaikakirjauksista, jotka rekisteröivät kulunvalvontatapahtumat kätevästi ilmoitusvelvollisuuden raportointia varten.

Tutustu ominaisuuteen

TR/MVR -mittaus

Työturvallisuusmittaukset ja niiden raportointi hoituvat helposti vaikka työmaalta käsin.

Tutustu ominaisuuteen

Työmaapäiväkirja

Työmaapäiväkirjallamme varmistat, että tarvittavat dokumentit liitteineen ovat kaikkien osapuolten saatavilla ja varmassa tallessa sähköisessä arkistossa.

Tutustu ominaisuuteen

Konekortti

Kaiken tiedon koneista ja laitteista saat tallennettua konekorteille, joiden lisätiedot on mahdollista rakentaa laiteryhmittäin vapaavalintaisesti.

Tutustu ominaisuuteen