Kalustonhallinta

Kalustonhallinnan avulla hallitset yrityksesi kalustoa ja siihen kohdistuvia toimenpiteitä sekä pidät kaikki kalustoon liittyvät dokumentit varmassa tallessa yhdessä paikassa.

Kaikki yrityksesi kalustoon liittyvä tieto on samassa järjestelmässä.

Laskutat konevuokraa helposti laskutöissä.

Rekisteriotteet, huolto-ohjeet ja muut asiakirjat pysyvät tallessa koneen tiedoissa.

Hallitset toimenpiteitä, kuten katsastuksia ja huoltoja, yhdessä paikassa ja saat niistä muistutukset.

Näet nopeasti kaluston varaustilanteen sekä millä kohteilla ja työtilauksilla koneet ovat.

Adminetin kalustonhallinta-ohjelman avulla hallitset yrityksesi kalustoa, niiden liitteitä ja niihin kohdistuvia toimenpiteitä. Sovelluksellamme seuraat omassa käytössänne olevia koneita, työvälineitä ja ajoneuvoja sekä työmaille ja asiakkaille vuokrattavia koneita.

Sovelluksella hallitset helposti myös yrityksesi käyttöomaisuutta eli esimerkiksi avaimia, puhelimia, tietokoneita ja erilaisia yrityksessäsi käytettäviä työkaluja. Näin pysyt jatkuvasti ajan tasalla siitä, mitä erilaisia laitteita ja tavaroita yrityksessäsi on käytössä ja kenellä ne ovat.

10 syytä käyttää Adminetin kalustonhallintaa

  1. Kaikki yrityksesi kalustoon liittyvä tieto on samassa järjestelmässä.
  2. Rekisteriotteet, huolto-ohjeet ja muut asiakirjat pysyvät tallessa koneen tiedoissa.
  3. Hallitset toimenpiteitä, kuten katsastuksia yhdessä paikassa.
  4. Saat tulevista toimenpiteistä halutessasi muistutukset.
  5. Toimenpidehistoria jää talteen järjestelmään.
  6. Työkalulla hallitset vuokrattavien koneiden hinnoittelun.
  7. Laskutat konevuokraa helposti laskutöissä.
  8. Näet nopeasti kaluston varaustilanteen sekä millä kohteilla ja työtilauksilla koneet ovat.
  9. Voit kohdistaa koneiden sisäisiä kustannuksia työmaille.
  10. Pystyt seuraamaan kunkin koneen ja laitteen kannattavuutta.



Haluatko kuulla lisää?

Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Lisää ominaisuuksia

Alihankkijan maksuerätaulukot

Alihankinnan maksuerätaulukoita hyödyntämällä varmistat, että alihankintojen laskutus hoituu sovitusti. Adminet sekä muistuttaa henkilöstöäsi maksuerien laskuttamisesta että seuraa sovitun laskutuksen etenemistä.

Tutustu ominaisuuteen

Kulunvalvonta

Kulunvalvonta hoituu vaivattomasti älykorttien lukijalaitteella tai mobiilisovelluksella, jotka rekisteröivät kulunvalvontatapahtumat heti järjestelmään.

Tutustu ominaisuuteen

TR/MVR -mittaus

Työturvallisuusmittaukset ja niiden raportointi hoituvat helposti vaikka työmaalta käsin.

Tutustu ominaisuuteen

Työmaapäiväkirja

Työmaapäiväkirjallamme varmistat, että tarvittavat dokumentit liitteineen ovat kaikkien osapuolten saatavilla ja varmassa tallessa sähköisessä arkistossa.

Tutustu ominaisuuteen

Konekortti

Kaiken tiedon koneista ja laitteista saat tallennettua konekorteille, joiden lisätiedot on mahdollista rakentaa laiteryhmittäin vapaavalintaisesti.

Tutustu ominaisuuteen