Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän ratkaisu myyntilaskujen koostamiseen ja lähettämiseen poistaa merkittävästi käsin tehtävän työn määrää. Niin projektien kuin keikkatöidenkin laskutus on tehty helpoksi ja nopeaksi.
Adminetissä ostot ohjautuvat oikealle kohteelle tai tilaajalle ja ovat helposti edelleenlaskutettavissa. Saat siis laskutettua kaikki kohteen tarvikkeet tarvittavat yleiskustannuslisät ja muut toimialasi erikoisuudet huomioiden käymättä läpi yhtäkään ostolaskua.
Adminet hoitaa puolestasi laskujen postituksen vastaanottajalle joko verkkolaskuina, sähköpostilaskuna tai postin kautta paperisina kirjeinä. Työvaiheina jää pois laskujen tulostus, kuoritus ja postitus. Järjestelmän automatiikka noutaa ja kohdistaa myös asiakkaiden viitesuoritukset laskuihin sekä lähettää muistutukset, jos asiakkaan suoritus on myöhässä määritellyn ajan. Tarvittaessa saatte tehtyä myös perinnän helposti suoraan ohjelmistosta.
Myyntilaskut on mahdollista muodostaa juuri yrityksen käytäntöihin sopivalla tavalla.
Voit määritellä laskun ulkoasuun liittyviä ja laskulle tulostuvia tietoja, kuten lisätä laskupohjaan yrityksesi logon sekä valita, tulostetaanko tuotekoodit ja työntekijöiden veronumerot laskuille.
Adminetin laskutus onnistuu myös mobiilisti. Laskutus- ja palkkatapahtumien kirjaus tapahtuu kätevästi samalla, kun tilaukselle lisätään töitä ja tarvikkeita. Laskuttamaton työ tulee vastuuhenkilön tarkastettavaksi sen jälkeen, kun se on merkitty kentällä valmiiksi. Työtilaukselta löytyvät eriteltyinä työntekijöiden syöttämät työt ja tavarat.
Laskuttaa voi koko työtilauksen tai tehdä välilaskun valituista riveistä. Laskutusluvan jälkeen lasku lähtee asiakkaalle automatisoidusti. Tarvittaessa laskuihin saa mukaan myös liitteitä.
Urakkaa voit laskuttaa helposti maksuerätaulukkoon määriteltyjen maksuerien mukaan. Työn valmistuttua loppulasku muotoillaan laskuttamattomista maksueristä ja hyvitettävistä (laskutetuista) ennakoista. Loppulaskun tulostus merkitsee maksuerätaulukon valmiiksi.
Hallitset maksuerien kautta näppärästi myös mahdolliset alihankinnat.
Adminetin huolto- ja sopimuslaskutus helpottaa merkittävästi määrävälein samankaltaisena toistuvaa laskutusta ja sopimuksiin liittyvien töiden, kuten määräaikaishuoltojen organisoimista.
Lue lisääAdminetin Suoritteet-ominaisuuden ansiosta saat tallennettua vakiohinnoiteltuja töitä valmiiksi rekisteriin, jolloin tarjouksen tekeminen ja laskuttaminen on nopeaa.
Lue lisääAdminetissä Factoringlaskut muodostetaan normaalisti työtilausten, sopimusten, maksuerätaulukoiden ja laskutustapahtumien kautta. Laskut lähtevät automaattisesti verkkolaskuina operaattorille, joka välittää laskut eteenpäin loppuasiakkaalle ja rahoitusyhtiöön.
Lue lisääRakentamisen urakkahinnoittelussa voit käyttää myös YSE-hinnoittelua, jolloin projektikohtaisesti sovittu yleiskustannuslisä lasketaan erilliselle riville joko ostonetto- tai ostobruttohinnoista.
YSE-hinnoiteltavan kohteen työtilauksista tulee oletuksena YSE-tilauksia, joilla yleiskustannuslisät huomioidaan laskutettaessa. Laskuliitteiksi voit lisätä ostolaskujen kuvat.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Sopivin ominaisuus
Automatiikan ansiosta sinun ei tarvitse kirjautua verkkopankkeihin tai erillisiin pankkiohjelmiin. Rahoitusennusteesta arvioit tarkasti myös tulevia menojasi ja tulojasi.
Tutustu ominaisuuteenRahaliikenteen hoitamiseen käytettävä aika vähenee.
Tieto yrityksen maksetuista ja maksamattomista laskuista on nähtävissä milloin tahansa.
Pankkiyhteys toimii luotettavasti ja varmasti ja paperin määrä toimistolla vähenee, kun tiliotteet löytyvät sähköisestä arkistosta.
Sopivin ominaisuus
Adminet tuo helpotusta tilinpäätöksen laatimiseen, sillä tilinpäätöksen koostaminen liitetietoineen tapahtuu automatiikkaa hyödyntäen.
Tutustu ominaisuuteenValmis tilinpäätösmalli, johon Adminetin automatiikka tuo kirjanpidosta ja projektinhallinnasta kaikki vaadittavat tekstit, luvut ja liitteet.
Jos kirjanpitoon tehdään muutoksia jälkikäteen, Adminet kerää ja päivittää muuttuneet tiedot puolestanne.
Tilinpäätös pysyy varmassa tallessa sähköisessä arkistossa.
Sopivin ominaisuus
Adminet koostaa kirjanpitotietoa sekä palkka-aineistoa sitä mukaa, kun yrityksessäsi hoidetaan päivittäisiä töitä. Kun kirjanpito on kiinteä osa toiminnanohjausjärjestelmää, saat kirjanpidosta aina ajantasaista ja luotettavaa tietoa.
Tutustu ominaisuuteenKirjanpidon tai palkanlaskennan aineistoa ei tarvitse toimittaa tilitoimistoon.
Ei tarvitse odotella raportteja, joissa on jo vanhentunutta tietoa.
Tietoja ei tarvitse siirtää järjestelmään paperilta, exceleistä tai muista ohjelmistoista.
Tiedot ovat aina ajantasalla ja voit luottaa niiden paikkansapitävyyteen.
Sopivin ominaisuus
Nappaat omalla kännykälläsi helposti kuvat esimerkiksi käteisostokuiteista, jolloin tiedot siirtyvät välittömästi oikean työn alle, eikä sinun tarvitse huolehtia kuittien toimittamisesta toimistoon.
Tutustu ominaisuuteenVoit ottaa uusia valokuvia suoraan käteiskuitti-, työtilaus- ja kohdesovelluksissa tai liittää jo otetun kuvan.
Kuitit kohdistuvat suoraan oikeaan paikkaan.
Sopivin ominaisuus
Ostolaskujen käsittely ja hallinta on pitkälle automatisoitu, jolloin käsittelyprosessista saadaan poistettua useita työvaiheita. Kaikki laskut saapuvat Adminettiin, joten käyttäjän tehtäväksi jää vain laskujen tarkistus ja maksuun hyväksyminen.
Tutustu ominaisuuteenEi enää paperisten laskujen käsittelyä.
Järjestelmä näyttää sinulle hintaeron alkuperäisen tilauksen ja laskun välillä.
Ostot ohjautuvat aina oikealle kohteelle tai tilaajalle.
Varmistaa edelleenlaskuttamisen.
Tiedot siirtyvät automaattisesti kirjanpitoon.