Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminet-toiminnanohjausjärjestelmässä ostolaskujen käsittely ja hallinta on pitkälle automatisoitu, jolloin käsittelyprosessista saadaan poistettua useita työvaiheita. Kaikki laskut saapuvat Adminettiin, joten käyttäjän tehtäväksi jää vain laskujen tarkistus ja maksuun hyväksyminen.
Laskut arkistoituvat automaattisesti, jolloin niitä on helppo selailla tai laskuttaa eteenpäin.
Adminet täsmäyttää rivien summat laskun summaan puolestasi ja ilmoittaa, jos niissä on eroa. Voit myös ostolaskua tarkastaessasi tarkistaa, olisiko tilatuista tuotteista ollut edullisempia vaihtoehtoja. Hintoja voidaan verrata hinnastoon, jolloin hintoja verrataan saman tuotekoodin eri toimittajien hintojen välillä.
Jos hankit käyttöösi vastaavien tuotteiden rekisterin, vertaa Adminet hintoja useiden toisiaan vastaavien tuotteiden tuotekoodien välillä.
Rutiinityön määrä yrityksessäsi vähenee entisestään, kun Adminet oppii tiliöimään ostolaskut puolestasi. Järjestelmässä on yli 900 toimittajaa, joiden tiliöinnit on automatisoitu. Kaikki lasku- ja maksutiedot siirtyvät automaattisesti kirjanpitoon.
Laskutöille ostetut rivit Adminet ehdottaa laskutettaviksi. Voit muokata laskutettavia määriä tai valita myös urakkatöille ostetut laskutettaviksi. Muuten urakalle ostetut tuotteet kertyvät kuluiksi. Adminettiin jää jälki kaikesta ostetusta ja näin saat varmistettua, että kaikki tulee laskutettua.
Hyväksytyt laskut menevät automaattisesti maksuun erä-, kassa-alennus- tai muuna haluttuna maksupäivänä. Adminet maksaa laskut automaattisesti määrätyltä tililtä, ja jos rahat eivät riitä yhdellä tilillä, kerää järjestelmä summan automaattisesti eri tileiltä.
Halutessasi automaattinen maksatus voidaan poistaa käytöstä, jolloin voit antaa maksuluvat käsin. Adminettiä käytettäessä ei siltikään tarvita erillisiä pankkiohjelmia.
Adminetin mobiilissa selaat, kohdistat, kommentoit ja kuittaat helposti myös sinulle hyväksyttäväksi ohjatut ostolaskut. Voit myös palauttaa laskuja tarkastettaviksi tai lähettää tiliöitäviksi. Pystyt tarkastelemaan laskun kiertohistoriaa, ylläpitämään sisäisen laskennan kohdistuksia, tarkastelemaan laskurivejä ja ylläpitämään niiden laskutusohjauksia sekä tarkastelemaan laskun käsittelijöiden huomautuksia ja lisäämään omat kommenttisi.
Adminet huomauttaa, jos esimerkiksi laskun tiliöinnissä on puutteita tai laskun summa ei vastaa alkuperäisen tilauksen summaa.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminet koostaa laskutustietoja puolestasi sitä mukaa, kun kirjauksia tehdään ja laskuja saapuu. Ostot ohjautuvat oikealle kohteelle tai tilaajalle ja ovat helposti edelleenlaskutettavissa, ilman yhdenkään ostolaskun läpikäyntiä.
Tutustu ominaisuuteenAutomatiikka poistaa merkittävästi käsin tehtävän työn määrää myyntilaskujen koostamisesta ja lähettämisestä.
Helppo ja nopea laskutus nopeuttaa rahan kiertoa.
Voit olla aina varma, ettei mitään jää laskuttamatta.
Automatiikan ansiosta sinun ei tarvitse kirjautua verkkopankkeihin tai erillisiin pankkiohjelmiin. Rahoitusennusteesta arvioit tarkasti myös tulevia menojasi ja tulojasi.
Tutustu ominaisuuteenRahaliikenteen hoitamiseen käytettävä aika vähenee.
Tieto yrityksen maksetuista ja maksamattomista laskuista on nähtävissä milloin tahansa.
Pankkiyhteys toimii luotettavasti ja varmasti ja paperin määrä toimistolla vähenee, kun tiliotteet löytyvät sähköisestä arkistosta.
Adminet tuo helpotusta tilinpäätöksen laatimiseen, sillä tilinpäätöksen koostaminen liitetietoineen tapahtuu automatiikkaa hyödyntäen.
Tutustu ominaisuuteenValmis tilinpäätösmalli, johon Adminetin automatiikka tuo kirjanpidosta ja projektinhallinnasta kaikki vaadittavat tekstit, luvut ja liitteet.
Jos kirjanpitoon tehdään muutoksia jälkikäteen, Adminet kerää ja päivittää muuttuneet tiedot puolestanne.
Tilinpäätös pysyy varmassa tallessa sähköisessä arkistossa.
Adminet koostaa kirjanpitotietoa sekä palkka-aineistoa sitä mukaa, kun yrityksessäsi hoidetaan päivittäisiä töitä. Kun kirjanpito on kiinteä osa toiminnanohjausjärjestelmää, saat kirjanpidosta aina ajantasaista ja luotettavaa tietoa.
Tutustu ominaisuuteenKirjanpidon tai palkanlaskennan aineistoa ei tarvitse toimittaa tilitoimistoon.
Ei tarvitse odotella raportteja, joissa on jo vanhentunutta tietoa.
Tietoja ei tarvitse siirtää järjestelmään paperilta, exceleistä tai muista ohjelmistoista.
Tiedot ovat aina ajantasalla ja voit luottaa niiden paikkansapitävyyteen.
Nappaat omalla kännykälläsi helposti kuvat esimerkiksi käteisostokuiteista, jolloin tiedot siirtyvät välittömästi oikean työn alle, eikä sinun tarvitse huolehtia kuittien toimittamisesta toimistoon.
Tutustu ominaisuuteenVoit ottaa uusia valokuvia suoraan käteiskuitti-, työtilaus- ja kohdesovelluksissa tai liittää jo otetun kuvan.
Kuitit kohdistuvat suoraan oikeaan paikkaan.