Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä tuo helpotusta tilinpäätöksen laatimiseen. Se mahdollistaa tilinpäätöksen koostamisen liitetietoineen automatiikkaa hyödyntäen.
Uuden tilinpäätöksen luontivaiheessa pohjaksi voidaan valita joko kirjanpitoasetuksen (KPA) mukainen versio tai pien- ja mikroyrityksen tilinpäätösasetuksen (PMA) mukainen versio tilinpäätöksen malliksi.
Adminetissä on automatisoidut työkalut tilinpäätöksen tietojen keräämiseen ja päivittämiseen. Tilinpäätöksen perusrakenne on valmiiksi määritelty ja sopii suurimmalle osalle yrityksistä sellaisenaan, mutta käyttäjä voi muokata rakennetta tarvettaan vastaavaksi.
Adminet tarjoaa yleisesti käytetyt oletusarvot tilinpäätöksen eri osa-alueisiin sekä toiminnot tietojen keräämiseksi yrityksen kirjanpidosta ja projektinvalvonnasta. Kun kaikki tarvittavat kirjaukset liittyen tilinpäätökseen on tehty pääkirjanpitoon, käyttäjä käynnistää Adminetin automaattihaun, joka kokoaa tiedot tilinpäätökseen, minkä jälkeen tehdään käsin tarvittavat täydennykset ja muutokset.
Adminetin automatiikka huolehtii kaikista taseeseen, tulokseen ja myös keskeneräisten urakoiden tuloutukseen liittyvistä tietojen hauista. Myös kaikkiin muihin tilinpäätöksen liitetietojen koostamiseen ja muokkaamiseen liittyvät työkalut löytyvät Adminetistä eli tilinpäätöstä ei tarvitse muotoilla Adminetin ulkopuolella.
Jos kirjanpitoon tehdään muutoksia jälkeenpäin, Adminet kerää ja päivittää muuttuneet tiedot. Kun tilinpäätös on valmis, se lukitaan myöhempien muutosten estämiseksi, mikä estää myös muutokset pääkirjanpitoon päättyneen tilikauden osalta. Lopuksi tilinpäätös tulostetaan allekirjoitettavaksi ja arkistoitavaksi.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminet koostaa laskutustietoja puolestasi sitä mukaa, kun kirjauksia tehdään ja laskuja saapuu. Ostot ohjautuvat oikealle kohteelle tai tilaajalle ja ovat helposti edelleenlaskutettavissa, ilman yhdenkään ostolaskun läpikäyntiä.
Tutustu ominaisuuteenAutomatiikka poistaa merkittävästi käsin tehtävän työn määrää myyntilaskujen koostamisesta ja lähettämisestä.
Helppo ja nopea laskutus nopeuttaa rahan kiertoa.
Voit olla aina varma, ettei mitään jää laskuttamatta.
Automatiikan ansiosta sinun ei tarvitse kirjautua verkkopankkeihin tai erillisiin pankkiohjelmiin. Rahoitusennusteesta arvioit tarkasti myös tulevia menojasi ja tulojasi.
Tutustu ominaisuuteenRahaliikenteen hoitamiseen käytettävä aika vähenee.
Tieto yrityksen maksetuista ja maksamattomista laskuista on nähtävissä milloin tahansa.
Pankkiyhteys toimii luotettavasti ja varmasti ja paperin määrä toimistolla vähenee, kun tiliotteet löytyvät sähköisestä arkistosta.
Adminet koostaa kirjanpitotietoa sekä palkka-aineistoa sitä mukaa, kun yrityksessäsi hoidetaan päivittäisiä töitä. Kun kirjanpito on kiinteä osa toiminnanohjausjärjestelmää, saat kirjanpidosta aina ajantasaista ja luotettavaa tietoa.
Tutustu ominaisuuteenKirjanpidon tai palkanlaskennan aineistoa ei tarvitse toimittaa tilitoimistoon.
Ei tarvitse odotella raportteja, joissa on jo vanhentunutta tietoa.
Tietoja ei tarvitse siirtää järjestelmään paperilta, exceleistä tai muista ohjelmistoista.
Tiedot ovat aina ajantasalla ja voit luottaa niiden paikkansapitävyyteen.
Nappaat omalla kännykälläsi helposti kuvat esimerkiksi käteisostokuiteista, jolloin tiedot siirtyvät välittömästi oikean työn alle, eikä sinun tarvitse huolehtia kuittien toimittamisesta toimistoon.
Tutustu ominaisuuteenVoit ottaa uusia valokuvia suoraan käteiskuitti-, työtilaus- ja kohdesovelluksissa tai liittää jo otetun kuvan.
Kuitit kohdistuvat suoraan oikeaan paikkaan.
Ostolaskujen käsittely ja hallinta on pitkälle automatisoitu, jolloin käsittelyprosessista saadaan poistettua useita työvaiheita. Kaikki laskut saapuvat Adminettiin, joten käyttäjän tehtäväksi jää vain laskujen tarkistus ja maksuun hyväksyminen.
Tutustu ominaisuuteenEi enää paperisten laskujen käsittelyä.
Järjestelmä näyttää sinulle hintaeron alkuperäisen tilauksen ja laskun välillä.
Ostot ohjautuvat aina oikealle kohteelle tai tilaajalle.
Varmistaa edelleenlaskuttamisen.
Tiedot siirtyvät automaattisesti kirjanpitoon.