Tiedonhallinta

Sähköisen dokumentinhallinnan ansiosta kaikki yrityksesi asiakirjat ja kuvat ovat varmassa tallessa ja oikeassa paikassa. Tiedot löytyvät nopeasti ja ovat kaikkien käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla poistuu mappien ja papereiden käsittelyyn kuluva aika.

Dokumenttien hallinta

Säilytä sähköiset dokumentit ja kuvat oikeassa asiayhteydessä, missä ne pysyvät varmassa tallessa ja löytyvät helposti.

Tutustu ominaisuuteen

PDF-Lomakkeet

Adminetin pdf-lomakkeiden avulla vähennät papereiden määrää yrityksessäsi, sillä sovellus mahdollistaa erilaisten lomakkeiden hallinnan sähköisesti.

Tutustu ominaisuuteen

Asiakkuudenhallinta (CRM)

Ylläpidä asiakastietoa yhdessä järjestelmässä – teet parempaa asiakaspalvelua sekö tehokkaampaa myyntiä ja markkinointia.

Tutustu ominaisuuteen

Kieliversiot

Adminet toimii myös ruotsiksi ja englanniksi.

Tutustu ominaisuuteen

Kameratoiminnot

Dokumentointi on helppoa ja nopeaa, kun omalla mobiililaitteelta saa liitettyä kaikki tarvittavat tiedostot suoraan oikeaan paikkaan.

Tutustu ominaisuuteen