Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Adminetin asiakkuudenhallinta on helppokäyttöinen työkalu asiakastietojen hallintaan ja toimenpiteiden suunnitteluun. Asiakkuudenhallinnassa kaikki asiakastiedot ovat yhdessä järjestelmässä.
Voit aikatauluttaa esimerkiksi ostotapahtuman yhteydessä jälkimarkkinoinnin toimenpiteet, kuten tyytyväisyyskyselyn, lisäpalveluiden ja huoltotoimenpiteiden myynnin sekä muut palvelut. Toimenpiteillä varmistat asiakkaan tyytyväisyyden ja pysymisen aktiivisesti ostavana asiakkaana.
Yhteisillä työkaluilla tietojen välittyminen ja yhteistyön onnistuminen henkilöiden, osastojen ja toimipisteiden välillä varmistuu. Reaaliaikainen tiedon saatavuus tehostaa asiakaspalvelua ja myyntiä.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Säilytä sähköiset dokumentit ja kuvat oikeassa asiayhteydessä, missä ne pysyvät varmassa tallessa ja löytyvät helposti.
Tutustu ominaisuuteenYrityksesi dokumentit ovat aina oikeassa asiayhteydessä: asiakkaan, projektin, työvaiheen, toimittajan tai työntekijän tiedoissa.
Kaikki dokumentit löytyvät pysyvästi sieltä, mistä pitääkin.
Tarvittaessa pääset nopeasti käsiksi vanhoihinkin tietoihin.
Pääset käyttämään myös Kotopron edistyksellisiä dokumentointiratkaisuja suoraan Adminetistä.
Adminetin pdf-lomakkeiden avulla vähennät papereiden määrää yrityksessäsi, sillä sovellus mahdollistaa erilaisten lomakkeiden hallinnan sähköisesti.
Tutustu ominaisuuteenErilaisten lomakkeiden hallinta sähköisesti.
Järjestelmä täyttää perustiedot puolestasi.
Kun lomakkeet ovat samassa järjestelmässä muiden tietojen kanssa, onnistuu koko prosessin hallinta entistä helpommin yhdestä järjestelmästä käsin.
Osaan lomakkeista voit ottaa myös allekirjoituksen sähköisesti.
Kaikkien työntekijöidesi ei tarvitse osata suomea, vaan töihin liittyvät kirjaukset on helppo tehdä myös muilla kielillä.
Helpottaa monikansallisten yritysten tiedonjakoa.
Dokumentointi on helppoa ja nopeaa, kun omalla mobiililaitteelta saa liitettyä kaikki tarvittavat tiedostot suoraan oikeaan paikkaan.
Tutustu ominaisuuteenSaat näppärästi puhelimella tai tabletilla kuvat esimerkiksi kuiteista ja työmaiden havainnoista.
Kuvat saa liitettyä helposti esimerkiksi matkalaskulle tai työmaapäiväkirjaan.