Tarvitsetko apua tai lisätietoa?
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Lomakkeilla hallitaan entistä monipuolisempia tietokokonaisuuksia pienemmällä vaivalla, sillä ohjelma tuo automaattisesti lomakkeelle kaikki perustiedot. Lomakkeet toimivat pöytäkoneen lisäksi mobiilissa, joten tiedot saa täytettyä vaikka työmaalla:
Adminetin lomakkeet ovat aina vakiomuotoisia ja ne löytyvät tallentamisen jälkeen loogisesti työmaan tiedoista. Valikoimasta löydät niin yleisiä kuin toimialakohtaisiakin lomakkeita, jotka saat näytöllesi pdf-muodossa – valmiiksi perustiedoilla oletustäytettynä. Erilaisia lomakkeita on jo lähes 200 ja valikoimamme kasvaa jatkuvasti:
Pystyt hallitsemaan yrityksesi lomakkeita Adminetissä entistä tehokkaammin. Saat meiltä yleisten vakiolomakkeiden lisäksi myös tilaustyönä erilaiset kohteisiin ja työtilauksiin liittyvät sähköiset lomakkeet omalla sisällöllänne ja yrityksesi ilmeen mukaisina aina logoa myöten. Kerro millaisen lomakkeen tarvitset – me toteutamme sen.
Täytä oheinen lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.
Säilytä sähköiset dokumentit ja kuvat oikeassa asiayhteydessä, missä ne pysyvät varmassa tallessa ja löytyvät helposti.
Tutustu ominaisuuteenYrityksesi dokumentit ovat aina oikeassa asiayhteydessä: asiakkaan, projektin, työvaiheen, toimittajan tai työntekijän tiedoissa.
Kaikki dokumentit löytyvät pysyvästi sieltä, mistä pitääkin.
Tarvittaessa pääset nopeasti käsiksi vanhoihinkin tietoihin.
Pääset käyttämään myös Kotopron edistyksellisiä dokumentointiratkaisuja suoraan Adminetistä.
Ylläpidä asiakastietoa yhdessä järjestelmässä – teet parempaa asiakaspalvelua sekä tehokkaampaa myyntiä ja markkinointia.
Tutustu ominaisuuteenOta aktiivinen ote myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun – saavutat enemmän ostavia asiakkaita ja luot kannattavampia asiakkuuksia.
Adminetin asiakkuudenhallinta on helppokäyttöinen työkalu asiakastietojen hallintaan ja toimenpiteiden suunnitteluun.
Asiakkuudenhallinnassa kaikki asiakastiedot ovat yhdessä järjestelmässä.
Kaikkien työntekijöidesi ei tarvitse osata suomea, vaan töihin liittyvät kirjaukset on helppo tehdä myös muilla kielillä.
Helpottaa monikansallisten yritysten tiedonjakoa.
Dokumentointi on helppoa ja nopeaa, kun omalla mobiililaitteelta saa liitettyä kaikki tarvittavat tiedostot suoraan oikeaan paikkaan.
Tutustu ominaisuuteenSaat näppärästi puhelimella tai tabletilla kuvat esimerkiksi kuiteista ja työmaiden havainnoista.
Kuvat saa liitettyä helposti esimerkiksi matkalaskulle tai työmaapäiväkirjaan.