Pääkirjoitus: Ostamalla parempaa tulosta
Mikä on tulosta tekevien talotekniikka- ja rakennusalan yritysten menestyksen salaisuus?
Sovelluksella ylläpidät ja aikataulutat erilaisia kohteisiin liittyviä tehtäviä. Tekemättömistä tehtävistä tulee vastuuhenkilölle ilmoitus Adminetin etusivulle.
Tehtävärekisteriin voit luoda erilaisia kohteisiin liittyviä tehtäviä ja niille automaattisen aikataulutuksen, jolloin tehtävälle määritelty vastuuhenkilö saa toimenpiteestä muistutuksen Adminetin etusivulla. Tehtävärekisteriin määriteltyjä aikatauluja ja vastuuhenkilöitä voi muokata kohdekohtaisesti.
Tehtävärekisteriin määrittelet erilaiset kohteisiin liittyvät tehtävät sekä niiden aikataulutuksen ja vastuuhenkilöt.
Tehtävärekisterin perustamisen jälkeen voit luoda tehtävämalleja. Tehtävämalli luodaan niputtamalla yhteen tehtävärekisteriin luotuja tehtäviä, jolloin tietyn tyyppisille kohteille voi lisätä nopeasti oikeat tehtävät. Yhteen kohteeseen voit liittää haluamiasi tehtäviä useammasta tehtävämallista.
Rekisteriin luotuja tehtäviä niputtamalla luot tehtävämallit eri tyyppisille kohteille.
Pystyt hallinnoimaan keskitetysti kaikkien kohteiden tehtäviä Tehtäväruutu-ohjelman kautta. Voit selata sekä avoimia että jo valmistuneita tehtäviä esimerkiksi valitun ajanjakson, vastuuhenkilön ja tehtävätyypin mukaan. Näkymään rajaamistasi tehtävistä voit tulostaa luettelon listauksen yläpuolella näkyvistä PDF- ja Excel-kuvakkeista.
Tiettyyn kohteeseen liittyviä tehtäviä lisäät ja ylläpidät kohteen ylläpidossa Tehtävät-välilehdellä. Avoimesta tehtävästä muodostuu ilmoitus vastuuhenkilön henkilökohtaisiin tehtäviin heti, kun tehtävä on tallennettu. Ilmoitus on näkyvissä niin kauan, kunnes tehtävä kuitataan valmiiksi.
Kohteen tehtäviä ylläpidät Tehtävät-välilehdellä. Voit valita tehtävät valmiista tehtävämallista ja lisätä yksittäisiä tehtäviä alasvetovalikosta.