Laaja-alaista projektinhallintaa
Projektinhallinnasta puhuttaessa keskitytään usein vain kokonaisurakkatyyppisiin kohteisiin. Sama painotus näyttäisi olevan myös toimialan ohjelmistokehityksessä.
Toteutimme viime vuoden lopulla asiakkaillemme kyselyn tyytyväisyydestä tukipalveluumme ja yli 90 % asiakkaista suosittelisi asiakastukeamme.
Kyselyyn vastasi lähes 400 Adminet-käyttäjää. Tukipalvelu sai kiitosta erityisesti ammattitaitoisesta ja pirteästä palvelustaan. Yli 90 % kyselyyn vastaajista myös suosittelisi Admicomin asiakastukea muille.
– Tavoitteenamme tuessa on aina ollut laadukas, nopea ja ystävällinen palvelu. Oli mukava kuulla asiakkailtamme, että olemme onnistuneet tässä tavoitteessamme hyvin. Saamissamme palautteissa korostui se, että tukipalvelu on tärkeä palvelu asiakkaillemme ja asiakkaat arvostavat sitä, että homma toimii, asiakastuen tiiminvetäjä Hanne Tiilikainen toteaa.
Saimme myös arvokasta palautetta asiakastukemme kehittämiseksi ja sen perusteella jatkamme palvelumme eteenpäin viemistä tänä vuonna.
– Haluamme kehittää palveluamme edelleen ja saimme palautekyselyn kautta hyviä ajatuksia tähän kehitystyöhön.
Asiakkaamme kommentti: ”Tukipalvelu on todella tärkeä palvelu ohjelmiston käyttäjälle. Tuhat ruusua kaikille! Älkää vain pudottako palvelun tasoa. Se on ollut erinomaista!!!”