Pääkirjoitus: Aika entinen ei koskaan enää palaa
Nykyratkaisuja hyödyntävät kasvajat ovat ketterämpiä, kustannustehokkaampia ja kilpailukykyisempiä.
Toukokuun alusta alkaen Hanakat-ketjun asiakkaat ovat voineet kartuttaa plussapisteitä myymälöissä asioidessaan. Admicom on ollut mukana yhteistyössä toteuttaakseen omille asiakkailleen mutkattoman muutoksen plussapisteiden lukemiseen.
Kesko ja Hanakat-ketju lanseerasivat toukokuun alussa yhteistyön, jonka puitteissa asiakkaat pystyvät jatkossa kartuttamaan plussapisteitä Hanakat-myymälöissä asioidessaan. Kentällä yhteistyön tuloksia odotetaan varovaisen innostuneesti.
– Onhan tämä hieno mahdollisuus meille. Ennen kaikkea toivon, että yhteistyö lisää näkyvyyttä ja sitä kautta asiakkaat löytävät myymäläämme entistä paremmin, Hanakat-ketjuun kuuluvan Kouvolan Putkityö Oy:n toimitusjohtaja Markus Haapanen kertoo odotuksistaan.
Admicom on valmistautunut kevään aikana plussayhteistyöhön, jotta asiakkaamme saavat vietyä muutoksen ongelmitta arjen toimintaansa ja pystyvät palvelemaan omia asiakkaitaan sujuvasti uuden yhteistyön tiimoilta. Vastasimme asiakastarpeeseen toteuttamalla Adminettiin valmiuden lukea plussapisteitä siten, että asiakkailla on ollut käytössään plussapisteiden lukuominaisuus osana Adminet-järjestelmää heti toukokuun alusta alkaen.
– Alun perin ajattelin, että hankimme uudet maksupäätteet plussapisteiden lukemiseen. Sitten selvisikin, että Admicom haluaa sitoutua muutokseen Keskon kanssa ja toteuttaa integraation Adminettiin. Se oli positiivista, sillä onhan toteutus tällä tavalla helpompi ja automaattisempi, Haapanen toteaa.
Integroidun ratkaisun ansiosta plussapisteet pystyy ottamaan vastaan nykyisen kassajärjestelmän maksupäätteellä, joten asiakkaamme eivät joudu tekemään ylimääräisiä laitehankintoja ja sitä myöten tuplaamaan laitekustannuksiaan. Integroitu ratkaisu myös yksinkertaistaa kassapalvelua, kun rahastus ja plussapisteiden luku onnistuvat samalla kertaa.
Asiakaspalveluhenkilöstömme on koulutettu etukäteen uutta toimintoa varten, joten tarvittaessa saat tukea ja opastusta ottamalla normaalisti yhteyttä tukeemme. Alkuvaiheeseen asiakastukeen on varattu lisäresurssi plussapisteiden lukemiseen liittyviä kysymyksiä varten.