Tilitoimistojen ja Adminetin yhteistyössä on voimaa
Adminet tarjoaa tilitoimistoille keinoja selvitä nopeasti muuttuvasta ympäristöstä sekä palvella entistä paremmin asiakasyrityksiä.
Adminet sisältää useita toimialakohtaisia sovelluksia, joiden avulla yritysten on mahdollista pyörittää päivittäistä liiketoimintaa yhden järjestelmän sisällä.
Työmaatietoihin täydennetään tiedot, joiden pohjalta Adminet kerää raportoitavat asiat ja lähettää raportin hyväksymisen jälkeen automaattisesti verottajalle. Ulkopuolisille käyttäjille voi myöntää rajattuja käyttöoikeuksia, jolloin esim. aliurakoitsijan työntekijätietoja ei tarvitse syöttää itse.
Kulunvalvontatiedot siirtyvät reaaliaikaisesti Adminetin mobiilista tai kortinlukijalaitteesta, jossa käytetään älykorttia (esim. Valttikortti). Kulunvalvontatapahtumien perusteella muodostetaan verottajalle tiedonantovelvollisuuden mukainen raportti.
Järjestelmä osatulouttaa automaattisesti joka perjantai sekä aina kuukauden viimeisenä päivänä. Lisäksi on mahdollista myös manuaalinen osatuloutuksen ajo. Projektiraporteilla on nähtävissä myös niin sanottu valmistusasteraportti, jonka mukaisesti projektit ovat myös yrityksen kirjanpidossa.
Ohjelmasta suoraan yhteys Suomen Tilaajavastuun tietokantaan.
Palkanlaskenta huomioi automaattisesti käytettävän työehtosopimuksen sekä tekee palkkojen korotuksen.
Perustajaurakoinnin työkalut sisältävät automatisoidut arvonlisäveron käsittelyt. Asiakkaan toimintaa varten on optimoitu myös erilaiset ALV-käsittelyt kohde- ja litterarakenteen avulla.
Järjestelmä muodostaa laskun työtilausten, sopimusten, maksuerätaulukoiden tai laskutustapahtumien kautta. Lasku lähtee hyväksymisen jälkeen suoraan verkkolaskuina operaattorille, josta välittyy loppuasiakkaalle ja rahoitusyhtiöön. Järjestelmä saa kuittauksen valmiiksi rahoitusyhtiöltä saatujen suoritustietojen pohjalta.
Myymälätoiminnot, varastonhallinta, projektiseuranta, työmaapäiväkirja, sekä ostotilaustyökalut.