Ohjeita ja vinkkejä asiakkaillemme

Tarvitsetko apua Adminetin kanssa? Etkö tiedä keneen ottaisit yhteyttä tai mistä löydät ohjeita järjestelmän käyttöön? Ei hätää – apu on lähellä!
Tarvitsen asiakastukea Haluan kirjautua Adminettiin

Asiakastuen esittely

Adminetin käyttöönoton jälkeen sinua palvelee asiantunteva ja ystävällinen asiakastukemme, josta löytyy jokaiseen Adminetin osa-alueeseen erikoistuneita ammattilaisia.

Asiakastuessa palvelemme teitä päivittäisissä Adminettiin liittyvissä opastus- ja virhetilanteissa arkisin klo 8-16 suoraan Adminet-järjestelmästä jätettävien tukipyyntöjen kautta ja puhelimitse.

Käytössäsi on myös kattavat ja aina ajantasaiset käyttöohjeet, joihin pääset helposti käsiksi suoraan Adminetistä oikeasta ylänurkasta (Ohje).

Tarvitsetko apua Adminetin kanssa?

”Ensisijaisesti suosittelemme jättämään kirjallisen tukipyynnön Adminetistä, jolloin se saapuu heti vapaana olevalle käsittelijälle, jolla on osaamista kyseisestä ohjelmiston osa-alueesta. Tukipyynnöissä on myös se etu soittoon verrattuna, että vastaukset jäävät sinulle talteen myöhempää käyttöä varten.” – Tukitiimimme

Ota tukeemme yhteyttä (ark. 8-16)

Tukipyynnön voit jättää Adminetin oikeasta ylänurkasta sovelluksesta, jonka käytössä tarvitset apua. Kysymyksesi ohjautuu vapaana olevalle käsittelijälle.

Adminetin ohjelmistotuki:
044 433 3200

Otathan puhelimitse yhteyttä etenkin niissä tapauksissa, kun avun tarpeesi on akuutti ja työn jatkaminen sitä vaatii. Näin saamme pidettyä paremmin linjat auki kiireellisille tapauksille.

Asiakaspalvelussamme uudistuksia 13.3.2023 alkaen

Adminetin Tukipyyntö-toiminnallisuus muuttuu siten, että saat uusiin pyyntöihisi vastauksen sähköpostitse ja myös mahdollinen jatkokeskustelu pyyntöön liittyen käydään niin ikään sähköpostitse.

Uudistamme samassa yhteydessä myös puhelinpalveluamme. Tavoitat tämän jälkeen asiakaspalvelumme kätevästi yhdestä tutusta numerosta: 044 433 3200. Soittaessasi numeroon sinua pyydetään painamaan numeronäppäintä 1 (yleinen sovellustuki), 2 (kirjanpidon sovellustuki) tai 3 (palkanlaskennan sovellustuki) riippuen siitä, mitä asiasi koskee.

Uutena palveluna tarjoamme asiakkaillemme Adminet-tukibotin, joka nopeuttaa palveluamme ja mahdollistaa tukipyynnön jättämisen mistä ja milloin vain. Tukibotille voit jättää helposti puhelimitse tukipyynnön toimistoaikojen ulkopuolella tai jos linjoilla on ruuhkaa. Botti muuttaa puheen tekstiksi, muodostaa siitä tukipyynnön ja pääsemme asiakastuessa ratkaisemaan ongelmaasi suoraan. Vastaamme näihin tukipyyntöihin pääsääntöisesti sähköpostilla. Katso alta, miten keskustelu tukibotin kanssa etenee:

Adminet-tukibotin kanssa asiointi | Admicom

Jätä kehitysehdotus

Kehitämme Adminettiä aktiivisesti asiakkaidemme kanssa ja otamme mielellämme vastaan palautetta ja kehitysehdotuksia. Voit jättää kehitysehdotuksen Adminetin tukipyynnöllä.

Kokemuksia asiakastuestamme

”Asiakaspalvelulle täytyy nostaa hattua. He ovat hyvin ottaneet asiat omakseen ja apua on saatu kun sitä on tarvittu.”

”Asiakaspalvelu on toiminut loistavasti. Olen soittanut tai pistänyt tukipyynnöllä, että miten minä tämmöisen asian ratkaisen. Niihin on vastaukset tulleet hyvin nopeasti. Tarvittaessa on otettu etäyhteys ja ongelma on saatu ratkaistua.”


Tilaa viikon vinkit sähköpostiisi

Täytä oheinen lomake, niin lähetämme sinulle hyödyllisiä ohjeita Adminetin tehokkaaseen käyttöön joka torstai!

Avaa etäyhteys tukeen

Alla olevasta linkistä saat avattua helposti ja nopeasti etäyhteyden asiakastukeen tuplaklikkaamalla latautuvaa tiedostoa.

Avaa etäyhteys

Liity kokoukseen

Saitko etukäteen Teamviewer-kokouslinkin (muotoa: mxx-xxx-xxx)? Lataa tapaamissovellus alta ja liity kokoukseen saamallasi tunnuksella:

Lataa sovellus

Vinkit tilinpäätökseen

Tilinpäätösaikaan on hyvä varmistaa, että kirjanpitäjä saa tarvittavat tiedot. Käytä avuksi muistilistaamme tilinpäätöksen onnistumiseen.

Lue muistilista