Valitse kieli
20.9.2023
Henkilöstökyselyt ovat yksi tapa kartoittaa työpaikan hyvinvointia. Hyvillä tuloksilla on helppoa ja kivaa paukuttaa henkseleitä,…
13.9.2023
Asiakaskokemus on tärkeä osa rakennusalan palveluita. Pienistä yksityiskohdista aina suuriin lupauksiin, asiakkaat odottavat sujuvaa ja…
23.8.2023
Tempo on suunniteltu helpottamaan aikataulutusta ja projektinhallintaa rakennusalan projekteissa. Ohjelmisto tarjoaa monia ominaisuuksia, jotka auttavat…
16.8.2023
Palkanmaksu on yksi ensimmäisistä asioista mikä tulee mieleen ensimmäistä työntekijää harkitessa. Mutta voiko palkat maksaa…
7.6.2023
Työmaalla käy mahdollisesti satoja työntekijöitä, joiden perehdyttämisestä vastaa yksi vastuuhenkilö. Olemmekin nyt kehittäneet Adminetissä tapahtuvaa…
30.5.2023
Kuinka tieto voi auttaa rakennusalan yritystä vakiinnuttamaan uskottavan ja menestyvän aseman? Reaaliaikaisella tiedolla johtaminen on…
23.5.2023
Yrityksen asiakaspalvelua on hyvä miettiä kokonaisuutena, jossa asiakkaan jokaisella kohtaamisella yrityksen kanssa on merkitystä. Hyvä…
15.5.2023
Ympäristötietoisuus on yhä tärkeämpää kaikilla yhteiskunnan osa-alueilla, eikä rakennusala ole jäänyt osattomaksi ympärillämme tapahtuvasta muutoksesta.…
11.5.2023
Ulkomaisten yritysten kanssa asioidessa suomalaiselle yritykselle syntyy erilaisia verovaikutuksia. Tässä blogitekstissä keskitymme EU-maiden väliseen palvelukauppaan…