Miten voimme olla avuksi?
Tarvitsen ohjelmistotukea Haluaisin keskustella myynnin kanssaJätäthän tukipyynnön Adminetistä
Ensisijaisesti suosittelemme jättämään kirjallisen tukipyynnön Adminetistä, jolloin se saapuu heti vapaana olevalle käsittelijälle, jolla on osaamista kyseisestä ohjelmiston osa-alueesta. Tukipyynnön voit jättää Adminetin oikeasta ylänurkasta sovelluksesta, jonka käytössä tarvitset apua. Tukipyynnöissä on myös soittoon verrattuna se etu, että vastaukset jäävät sinulle talteen myöhempää käyttöä varten.
Otathan puhelimitse yhteyttä etenkin niissä tapauksissa, kun avun tarpeesi on akuutti ja työn jatkaminen sitä vaatii. Näin saamme pidettyä paremmin linjat auki kiireellisille tapauksille.
Asiakaspalvelussamme uudistuksia 13.3.2023 alkaen
Adminetin Tukipyyntö-toiminnallisuus muuttuu siten, että saat uusiin pyyntöihisi vastauksen sähköpostitse ja myös mahdollinen jatkokeskustelu pyyntöön liittyen käydään niin ikään sähköpostitse. Uudistamme samassa yhteydessä myös puhelinpalveluamme. Tavoitat tämän jälkeen asiakaspalvelumme kätevästi yhdestä tutusta numerosta: 044 433 3200. Soittaessasi numeroon sinua pyydetään painamaan numeronäppäintä 1 (yleinen sovellustuki), 2 (kirjanpidon sovellustuki) tai 3 (palkanlaskennan sovellustuki) riippuen siitä, mitä asiasi koskee. Uutena palveluna tarjoamme asiakkaillemme Adminet-tukibotin. Tukibotti mahdollistaa tukipyynnön jättämisen puhelimitse toimistoaikojen ulkopuolella tai jos linjoilla on ruuhkaa.