Lisää tehoa kassavirran hallintaan
Adminetin kautta hyödynnettävät rahoitusratkaisut tuovat tukea ja turvaa päivittäiseen liiketoimintaasi. Uutena yhteistyökumppaninamme aloittaa Noja Rahoitus,…
Tarkka seuranta helpottaa töiden organisointia ja auttaa kehittämään liiketoimintaa kannattavampaan suuntaan. Pystyt porautumaan tietoihin niin tarkalle tasolle kuin haluat ja pääset kiinni jokaiseen euroon.
Kun kaikki tieto kulkee sulavasti yhden järjestelmän sisällä, saat esimerkiksi yrityksesi ajantasaisen tuloslaskelman ihan vain nappia painamalla.
Antamalla järjestelmän tehdä rutiinikirjaukset puolestasi ja automatisoimalla toimintoja varmistut siitä, että mm. ostolaskujen käsittely ja laskutus on tarkkaa, helppoa ja nopeaa.
Jokaisen urakointi- tai asennusyrityksen tärkein tavoite on tehdä kannattavaa liiketoimintaa. Hukkatunnit, turhat työtehtävät, materiaalihävikki… ne kaikki syövät katetta.
Reaaliaikaisen datan avulla pääset yrityksesi lukuihin kiinni ja näet mikä syö rahaa, mihin kannattaisi panostaa ja mistä tulee tuloksia.
Kattava toiminnanohjausjärjestelmä antaa rahanarvoisen tiedon lisäksi mahdollisuuden tehostaa omaa työtäsi, sillä automatiikan ansiosta käytät huomattavasti vähemmän aikaa rutiinikirjauksiin.
Eniten katetta syövät tuottamattomat toiminnot, kuten hallinnolliset työt sekä ylimääräinen tietojen kirjaaminen paikasta toiseen.
Esimerkiksi palkanlaskennan ja kirjanpidon aineistoa muodostuu arjessa automaattisesti sitä mukaa kun töitä tehdään.
Mikset siis vähentäisi tuottamattomaan työhön kuluvaa aikaa ja keräisi säästyneiden tuntien eurot liikevoitoksi tekemällä laskutettavaa työtä tai panostamalla myyntiin ja markkinointiin?
Adminet helpottaa ja tehostaa valtavasti eri kokoisten talotekniikkayritysten arkea tuomalla kaikki toiminnot yhteen pitkälle automatisoituun toiminnanohjausjärjestelmään.
Adminet Lite on puolestaan pienille talotekniikan yrityksille rakentamamme kevyempi pilvipalvelukokonaisuus.
Ohjelmistossamme on huomioitu LVI- ja sähköalan sekä muiden talotekniikan erikoistoimialojen tarpeet.
Sähkö-Hakala Oy sai Adminetistä tehokkaat ja luotettavat työkalut töiden hallintaan ja liiketoiminnan kehittämiseen. Toimistotyöskentelystä on säästetty aikaa useita tunteja viikossa, minkä ansiosta toimitusjohtaja saa tehdä itsekin asennushommia.
Adminet tuo helpotusta eri rooleissa työskenteleville henkilöille. Kattava raportointi, reaaliaikainen seuranta ja laskutusta tehostavat toiminnot ovat varmasti monen yritystä johtavan mieleen, kun taas asentajat arvostavat enemmän helppokäyttöisiä mobiilityökaluja.
Tuntikirjaukset voi tehdä heti työmaalla puhelimen kautta järjestelmään, jolloin myös palkanmaksun aikaan kaikki tiedot ovat jo valmiina. Adminetin ansiosta myös materiaalit voi kirjata suoraan työmaalla järjestelmään, jolloin lasku on valmis vaikka heti työn päätyttyä. Miten mukavaa onkaan, kun laskut saa maailmalle heti!
Toimistolla ei tarvitse repiä hiuksia päästään aikaa vievien rutiinikirjauksien vuoksi, kun tieto tulee helposti suoraan järjestelmään ja tietoa kulkee Adminetistä vaivattomasti eteenpäin mm. pankkiin, kirjanpitäjälle ja verottajalle.
Adminetin mobiili on helppo työkalu työmaiden kirjauksiin. Sen avulla varmistat tietojen siirtymisen työmaan ja toimiston välillä tarkasti ja reaaliajassa.
”Adminetin mobiilissa välilaskujenkin tekeminen on helppoa, kun suurin piirtein nappia painamalla saadaan sopivissa erissä lasku liikenteeseen, eikä asentaja edes huomaa välilaskutusta, kun kaikki hallinta säilyy samalla tilauksella.”
Mobiiliversio kuuluu automaattisesti kaikkien asiakkaidemme palvelupakettiin ja sitä kehitetään jatkuvasti asiakkailtamme saatavien toiveiden ja palautteen mukaan.
Voit tutustua mobiiliin tarkemmin alla olevan videon tai esittelysivun avulla:
Emme koskaan myy ohjelmistoa tai palveluja pelkästä myymisen ilosta. Yhteistyön tavoitteena on aina tuottaa merkittävää hyötyä asiakkaan liiketoiminnalle.
Asiantuntijamme käy kanssasi tarkasti läpi yrityksesi prosessit ja Adminetin ratkaisut arkesi helpottamiseen ennen kuin sitoudut mihinkään.
Olemme tehneet yli 1000 toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojektia, joten olemme hioneet toimintatavat yrityksille mahdollisimman helpoksi. Käyttöönotossa tukenasi on koko matkan oma käyttöönottovastaava.
Käyttöönottovaiheen jälkeen saat suomenkielistä asiakaspalvelua soittamalla tai jättämällä viestin maksuttomaan asiakastukeemme.
”Adminetin käyttöönotto oli tehokas prosessi, johon oikeasti sisältyi koulutusta eikä meitä jätetty missään vaiheessa oman onnemme nojaan. Sen ansiosta saimme kaikki ominaisuudet tehokkaasti käyttöön. Myös uuden mobiilituntikortin käyttöönotto asentajille meni ihan sormia napsauttamalla, vaikka etukäteen hieman mietitytti, kuinka he sisäistävät uuden mobiilin toimintatavan.” –
Sähköpare Oy
”Mielestäni Adminetin käyttöönotto oli erittäin kronologinen ja ohjelmaa oppi käyttämään todella hyvin, kun pääsi oppimaan asioita tiettyjen steppien kautta.” –
LVI-Xpert Oy