Käyttöönotto ja koulutus

Olemme tehneet yli 1000 toiminnanohjaus­järjestelmän käyttöönottoprojektia, joten olemme hioneet toimintatavat yrityksille mahdollisimman helpoksi. Oma yhteyshenkilösi on tukenasi koko käyttöönoton ajan ja auttaa varmistamaan, että saat Adminetistä parhaan tehon irti. Kaikkea koulutusta ei tarvitse ottaa kerralla käyttöönoton yhteydessä, vaan pääsette syventämään osaamistanne myös käyttöönottovaiheen jälkeen.

Toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto saattaa tuntua pelottavalta ja ylitsepääsemättömältä urakalta, mutta näin ei suinkaan ole.

Kun aloitat asiakkuuden kanssamme, saat oman nimetyn yhteyshenkilön, joka on saatavillasi koko käyttöönoton ajan. Hänen kanssaan pääset käymään läpi koko paketin, yrityksesi tarpeet ja kaikki teille tärkeät asetukset järjestelmään.

Käyttöönottovastaavasi on sinuun yhteydessä läpi projektin – hän vastaa kysymyksiisi ja tukee sinua muutoksen läpiviennissä. Myös Adminetin oma käyttöönottosovellus auttaa sinua muistamaan tehtävät, joita tehdään käyttöönoton aikana.

Adminetin käyttöönoton vaiheet

Adminet - käyttöönotto

Saatte peruskoulutusta ennen käyttöönottopäivää, jotta yrityksen ydintoiminnot rullaavat Adminetillä sujuvasti heti käyttöönottohetkestä lähtien. Käyttöönottovaiheen jälkeen suosittelemme asiakkaiden toimintaan ja tarpeisiin soveltuvaa syventävää koulutusta järjestelmän tehokkaaseen hyödyntämiseen. Henkilökohtaisen koulutuksen lisäksi asiakkaidemme käytössä on myös kattava ohjesivusto sekä ilmaisia koulutusvideoita.

Käyttöönottoon valmistautuminen on tärkeää

Vaikka Adminetin käyttöönotto on järjestelmän laajuuteen nähden erittäin kevyt, vaatii onnistunut toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönotto aina aikaa ja valmistautumista. Ohjelmiston käyttöönotossa ei ole koskaan kyse vain teknisistä muutoksista, sillä paras lopputulos saadaan aikaan muuttamalla toimintatapoja tehokkaammiksi ja helpommiksi.

Sinulla on avaimet onnistuneeseen käyttöönottoon sekä muutoksen läpiviemiseen yrityksessäsi. Erityisen tärkeää on jakaa vastuuta ja tiedottaa henkilöstölle tulevista muutoksista. Autamme sinua muutoksen läpiviemisessä käyttöönoton aikana.

Meidän kanssamme yrittäjän ei tarvitse yrittää yksin, sillä kokemusten vaihdolla pääsee nopeammin maaliin. Admicom tarjoaa vuosikymmenten toimialaosaamisen asiakkaansa hyödyksi. Erityisen hyviä olemme kasvuyrittäjyyden ja kannattavuuden teemoissa.

Lisätietoa koulutuksesta

Peruskoulutukset

Ensisijaisesti käyttöönottovaiheessa oleville asiakkaille tarkoitettua kasvokkain ja etänä tapahtuvaa peruskäytön koulutusta, joka sopii mainiosti myös uuden työntekijän perehdyttämiseen Adminetin käyttöön.

Peruskoulutuksissa käydään läpi arjen toiminnan kannalta oleelliset asiat laskutuksesta työtilausten käsittelyyn.

Saat käyttöösi koulutusvideot ja kirjalliset koulutusmateriaalit, joilla opettelet järjestelmän käyttöä missä ja milloin sinulle parhaiten sopii.

Syventävä koulutus

Jatkokoulutuksia suosittelemme käyttöönottovaiheen peruskoulutuksissa opittujen taitojen syventämiseen, kun käytön perusteet ovat jo hallussa.

Koulutuksia voidaan räätälöidä erilaisiin tarpeisiin, kuten:

  • Kirjanpito- ja palkanlaskentakoulutus tilitoimistolle tai yrityksen kirjanpidon ja palkanlaskennan asioista vastaaville henkilöille.
  • Johdon koulutus yrityksen johdolle, missä perehdytään seurantaan ja kannattavuuden parantamiseen Adminetin työkalujen avulla.
  • Tarjouslaskentakoulutus nopeaan ja tarkkaan tarjouslaskentaan


Haluatko tietää lisää?

Oletko jo asiakkaamme ja haluat lisäkoulutusta tai harkitsetko Adminetin käyttöönottoa?

Lähetä meille viesti oheisella lomakkeella ja kerro tarpeistasi, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.