Valitse kieli
20.11.2015
"Annoimme mahdollisuuden näyttää Adminetin merkitys meille ja se näytettiin. Saimme hienoa tukea ja erittäin hyvää palvelua."
22.9.2015
"Nykyään pystymme laskuttamaan asiakkaalta kohteeseen menneet tavarat selkeästi tehokkaammin ja sillä on ollut taloudellisesti positiivinen vaikutus."
18.5.2015
"Nyt pystymme seuraamaan jo urakan aikana, minkälainen laskutus meillä on, ollaanko menossa miinukselle vai pysytäänkö lasketussa."
13.5.2015
"Koko työtilausprosessi tarvikkeiden tilauksesta aina laskutukseen on nopeutunut. Tuon asian pyöräyttäminen hoituu toimiston osalta muutamassa minuutissa."
11.5.2015
"Adminet on vaikuttanut arjen tekemiseen ihan hirveästi. Olen monta kertaa miettinyt, kuinka voisimme pärjätä ilman Adminettiä."
4.3.2015
"Näen helposti missä mennään, paljonko ostolaskuja lähtee minäkin päivänä tai mitä ensi viikolla tapahtuu. Se on aika hienoa, että kassatilanteen näkee niin nopeasti."
3.3.2015
"Adminetistä on helppo seurata, miten homma toimii. Näemme kaikki projektiin liittyvät asiat seurannasta ajantasaisesti."
11.12.2014
"Meillä on erittäin positiiviset kokemukset. Adminetin automaattinen kuukausiraportointi on erittäin hyvä, sillä se säästää meidän töitä."
5.12.2014
"Omalta osaltani paperihommat ovat jääneet pois eikä hukkaan menneitä lappusia tarvitse enää metsästää, kun kaikki ostolaskut saapuvat sähköisesti ja työntekijät täyttävät tuntinsa Adminettiin."