Laskutusohjelma

Valitse sopiva laskutusohjelma yrityksellesi

Automatisoi rutiinit ja käytä aikasi paremmin. Meiltä löydät ratkaisun juuri teidän tarpeisiin.
Selvitä hinta yrityksellesi Varaa ilmainen esittely kalenterista

Tarvitsetko apua? Kysy asiantuntijalta

Asiakaskoordinointi

Kalle Kekola

Junior Sales Manager

Länsi-Suomi

Pienyritykset

050 556 9960

Veikka Ranta-Pere

Junior Sales Manager

Itä-Suomi

Pienyritykset

050 479 8222

Ville Elomaa

Senior Sales Manager

Länsi-Suomi

050 303 6984

Laura Kauppinen

Markkinointikoordinaattori

040 654 1104

Jari Kangassalo

Liiketoimintajohtaja | Tocoman

020 742 0215

Juuso Haarala

Senior Sales Manager

Etelä-Suomi

Itä-Suomi

Keski-Suomi

Länsi-Suomi

044 724 1777

Olli Happonen

Senior Sales Manager

Itä-Suomi

Keski-Suomi

040 588 7773

Joonas Asikainen

Senior Sales Manager

Itä-Suomi

Länsi-Suomi

045 639 4629

5 vinkkiä laskutusohjelman valintaan

Uuden laskutusohjelman hankinta on iso päätös. Mitä asioita kannattaa huomioida ennen valintaa?

1. Mikä arjessa kuormittaa?

Mitkä asiat vaativat korjaamista, jotta saat arjestasi mahdollisimman sujuvaa, hallitset ajankäyttösi ja pystyt ohjaamaan liiketoimintaasi tehokkaasti? Mitkä asiat kuormittavat toimistolla, työmaalla tai tuotannossa ja syövät aikaa laskutettavalta työltä?

2. Valitse toimialalle kehitetty ratkaisu

Markkinoilla on tarjolla paljon erilaisia ratkaisuja ja ohjelmistoviidakossa samoilu voi käydä työstä itselle sopivaa vaihtoehtoa mietittäessä. Yksi asia on kuitenkin varma: toimialan tarpeisiin tehty ratkaisu on aina paras vaihtoehto, sillä siinä on huomioitu alan vaatimukset ja yritystoimintasi erityispiirteet.

3. Varmista että ohjelmisto palvelee tarpeitasi

Voisiko uusi järjestelmähankinta tehostaa myös muita yrityksesi toimintoja siten, että säästät aikaa ja sitä myötä myös rahaa? Huomioi erityisesti ne asiat, jotka vievät tällä hetkellä paljon aikaasi. Olisiko ostolaskujen käsittelyä, laskuttamista, käsin tehtäviä kirjauksia ja tiedonsiirtoa mahdollista automatisoida?

4. Mitä hinta sisältää?

Katso kuukausiveloitusta syvemmälle. Hinnan lisäksi mieti ratkaisusta saatavaa hyötyä: Tehostaako ohjelmisto toimintaasi siten, että säästät aikaa ja sitä myöten rahaa?

Huomioi erityisesti ne asiat, jotka vievät tällä hetkellä paljon aikaasi, esimerkiksi ostolaskujen käsittely ja laskuttaminen, käsin tehtävät kirjaukset, tiedonsiirto ja seurantatietojen koostaminen. Entä kirjanpitokustannukset – maksatko ohjelmistosta huolimatta ulkopuoliselle manuaalisesta kirjanpitotyöstä?

5. Kysy, mitä mieltä muut ovat

Juttele samalla alalla toimivien yrittäjien kanssa. Monella on kokemusta ja näkemystä useista erilaisista ratkaisuista. Nykyasiakkailta saat ensikäden tietoa ratkaisun toimivuudesta ja voit arvioida sitä oman toimintasi kannalta.

Miksi valita Adminet laskutusohjelmaksi?

  • Suunniteltu rakennus-, talotekniikka- ja teollisuusyrityksille. Juuri ne toiminnot, joita tarvitset, toimialasi erityistarpeet huomioon ottaen.
  • Säästää aikaa, kun kaikki toiminnot pelaavat saumattomasti yhteen yhden ohjelmiston sisällä.
  • Keskity työhön, minkä teet parhaiten. Apunasi on monipuolinen, helppo, tehokas ja kilpailukykyisesti hinnoiteltu ohjelmisto.
  • Asiakkaanamme on yli 1000 kotimaista alan yritystä, joten olemme hioneet käyttöönoton sinulle mahdollisimman helpoksi.
  • Tilitoimistopalvelujen suhteen voit valita joko oman tilitoimistomme, osaavan kumppanitilitoimistomme tai jatkaa nykyisen tilitoimistosi asiakkaana. 
  • Hinnoittelumme on selkeä: maksat yhden kuukausihinnan liikevaihtoosi, sovelluspakettiisi ja käyttäjien määrään perustuen ilman piilokuluja. Selvitä oma hintasi kartoitustyökalulla!

Kartoita tarpeesi helposti kätevän työkalun avulla



Tarvitsetko apua tai lisätietoja?

Mietityttääkö sopisiko Adminet osaksi teidän toimintaanne? Ota yhteyttä ja kysy, niin katsomme parhaan ratkaisun juuri sinun yrityksellesi. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Usein kysyttyä

Adminet on tarkoitettu talotekniikka-, rakennus- ja teollisuusalan yrityksille, jotka haluavat tehokkaimman ja automatisoiduimman toiminnanohjausjärjestelmän tehostamaan toimintaansa ja kilpailukykyään. Adminet palvelee erityisen hyvin esimerkiksi sähkö-, putki-, ilmastointi- ja rakennusyrityksiä sekä valmistavaa teollisuutta. Asiakkaamme ovat valinneet Adminetin, koska se on asiakastoimialojen tarpeisiin rakennettu ja yksi järjestelmä riittää toimistolta työmaalle ja tuotantoon – aina kirjanpitoon saakka.

Kuukausimaksullinen pilvipalvelu on huomattavasti riskittömämpi ja joustavampi ratkaisu, kuin suuri kertainvestointi ohjelmistolisenssiin tai räätälöidyn järjestelmän kehittämiseen. Olemme tehneet yli 1000 järjestelmän käyttöönottoprojektia, joten olemme hioneet toimintatavat asiakasyritykselle mahdollisimman helpoksi. Käyttöönoton esittelystä voit kurkata, miten asiat etenevät käytännössä, jos haluat aloittaa asiakkaanamme. Noudatamme sopimuksissamme Suomen IT-alan sopimusehtoja, joissa määritellään esimerkiksi pilvipalvelun irtisanomisaika. Voit tutustua sopimusehtoihin tarkemmin täältä: IT2018-ehdot

Et. Taloushallinnon ratkaisumme käsittää kaikki kirjanpidon, sisäisen laskennan, palkkoihin ja rahaliikenteeseen liittyvät ohjaukset sekä sähköiset ja automaattiset yhteydet eri osapuoliin, kuten pankkeihin, tukkureihin ja viranomaisiin.