Pienyritysten ohjelmisto

Adminet Lite

Adminet Lite yhdistää pienyrityksen toimiston, taloushallinnon ja työmaan rutiinit saumattomasti yhteen. Toiminta tehostuu, kilpailukyky kasvaa ja arki helpottuu, kun ohjelmisto nopeuttaa kirjaamisia ja ajantasaistaa seurantaa. Ohjelmistomme tukee myös aivan uusien yritysten toimintaa alusta asti. Kun tilaat Adminet Liten yrityksellesi 31.1.2022 mennessä, saat 40 % alennuksen ohjelmiston käyttöönotosta!
Tilaa ja hyödynnä tarjous Tutustu ominaisuuksiin

Tarvitsetko apua? Kysy asiantuntijalta

Jari Kangassalo

Myyntijohtaja | Tocoman

020 742 0215

Palkanlaskennan ohjelmistotuki

044 433 3207

Kirjanpidon ohjelmistotuki

044 433 3202

Yleinen ohjelmistotuki

044 433 3200

Anna Sulkakoski

Junior Sales Manager

Länsi-Suomi

Pienyritykset

044 747 7713

Joonas Nykänen

Junior Sales Manager

Etelä-Suomi

Pienyritykset

044 724 1750

Samuli Halonen

Junior Sales Manager

Länsi-Suomi

Pienyritykset

044 973 6458

Lauri Assef

Junior Sales Manager

Itä-Suomi

Keski-Suomi

Pohjois-Suomi

Pienyritykset

044 724 1716

Jenna Rytkönen

Junior Sales Manager

Etelä-Suomi

Pienyritykset

050 409 9930

Kun valitset Adminet Liten, voit keskittyä siihen työhön minkä teet parhaiten

Adminet Lite on pienten rakennus- ja talotekniikkayritysten monipuolinen, helppo, tehokas ja kilpailukykyisesti hinnoiteltu ohjelmisto. Se sisältää vain ne toiminnot, joita pieni tai uusi perustettu yritys tarvitsee – ilman ylimääräistä. Ohjelmiston lisäksi saat ystävällisen asiakastukemme samassa paketissa.

Ohjelmistomme on otettu käyttöön jo yli tuhannessa kotimaisessa alan yrityksessä, joten olemme hioneet käyttöönoton sinulle mahdollisimman helpoksi. Tilitoimistopalvelujen suhteen voit valita joko oman tilitoimistomme, osaavan kumppanitilitoimistomme tai jatkaa nykyisen tilitoimistosi asiakkaana. 

Tutustu palvelukokonaisuuteen videon avulla kahdessa minuutissa:

Tilaa Adminet Lite verkosta silloin kun sinulla on sopiva hetki!

Tiedämme, että yrittäjän arki on kiireistä. Siksi pääset nyt kartoittamaan ja tilaamaan toiveidesi mukaan suunnitellun sovelluskokonaisuuden alla olevalla työkalulla silloin, kun sinulle sopii. Pääset kartoittamaan samalla myös sinulle tarpeelliset lisäsovellukset ja palvelut.

Klikkaile yritykseesi liittyvät vastaukset työkaluun, niin saat sopimuksen allekirjoitettavaksi saman tien. Tämän jälkeen olemme sinuun pian yhteydessä ohjelmiston käyttöönotosta.

Mikäli kysymyksiä matkan varrella herää, niin vastaamme mielellämme!

Psst.. Hyödynnä avajaistarjous!

Verkosta tilaaminen on sivustollamme uusi ominaisuus, jonka kautta 31.01.2022 mennessä tilauksen tehneille tarjoamme Adminet Liten käyttöönotosta -40 %. Alennus koskee uusia verkon kautta tehtyjä sopimuksia. Täytä tietosi alle ja hyödynnä tarjous nyt! 🙂



Ota yhteyttä

Mietityttääkö sopisiko Adminet Lite osaksi teidän toimintaanne? Ota yhteyttä ja kysy, niin katsomme parhaan ratkaisun juuri sinun yrityksellesi. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Tutustu ominaisuuksiin tarkemmin

Lataa ilmaisia oppaita päätöksen tueksi

Adminet Liten hinnoittelu-paketit

Adminet Liten paketit vastaavat eri tilanteissa olevien pienyrittäjien tarpeita. Kevyt-paketin perustoiminnoilla yrityksen arki tehostuu merkittävästi. Kattava-paketista hyötyvät erityisesti useampia henkilöitä työllistävät yritykset. Voit kysyä näistä lisää myyjiltä!

Hinnoittelumme on selkeä: maksat yhden kuukausihinnan ilman piilokuluja. Ohjelmisto taipuu yrityksen muuttuviin tilanteisiin, joten voit päivittää pakettia tarpeen mukaan. Hinnat alv 0 %.

 

Pakettiin kuuluu:

Check in pin Laskutus
Check in pin Ostolaskut
Check in pin Hinnastopalvelut
Check in pin Projektinseuranta
Check in pin Kirjanpito

+ Lisäkäyttäjät 10 €/kk

Usein kysyttyä

Adminet Lite on suunniteltu pienten rakennus- ja talotekniikka-alalla toimivien yritysten tarpeisiin. Ohjelmistomme automatiikka on markkinoiden pisimmälle kehittynyttä, joten se toimii tehokkaana työkaluna yrityksesi kasvun ja kehittymisen tukena. Adminet Lite on aito ja luotettava pilvipalvelu, jota pystyt käyttämään missä ja milloin vain – myös mobiilissa. Kyseessä on 100% paperiton ohjelmisto, joten pääset eroon paperinpyörittelystä. Aikaa vapautuu tuottavaan työhön. Pysyt paremmin kartalla yrityksesi tilanteesta, koska saat käyttöösi reaaliaikaista tietoa. Adminet on Liteä kattavampi toiminnanohajusjärjestelmä, joka on kehitetty laajempaa toimintaa tekevien pk-yritysten tarpeisiin.

Hinnoittelu perustuu aina asiakasyrityksen tarpeiden mukaiseen kokonaisuuteen. Saatavilla on kaksi ohjelmistopakettia: Kevyt (alk. 45 €/kk) ja Kattava (alk. 85 €/kk). Löydät lisätietoa kohdista 4. ja 5. Voit myös kysyä lisää asiantuntijoiltamme tai ottaa yhteyttä lomakkeella. Meille admicomilaisille asiakkaiden liiketoiminnan kokonaisvaltainen tukeminen on sydämenasia. Kun juttelet asiantuntijoidemme kanssa, pystymme kartoittamaan yhdessä juuri teidän tarpeitanne vastaavan kokonaisuuden ja antamaan tarkemman hinta-arvion. Varmistetaan yhdessä, että ohjelmistohankinta on teille kannattava. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Pilvipalvelumme on kuukausimaksuun pohjautuva. Tämä tekee siitä huomattavasti riskittömämmän ratkaisun, kuin suuri kertainvestointi ohjelmistolisenssiin tai räätälöidyn järjestelmän kehittämiseen. Noudatamme sopimuksissamme Suomen IT-alan sopimusehtoja, joissa määritellään esimerkiksi pilvipalvelun irtisanomisaika. Jos haluat tutustua sopimusehtoihin tarkemmin, onnistuu se täältä: IT2022-ehdot

Kun sinulla on esim. toiminimi, olet juuri perustanut yrityksen tai toiminta on muuten pienimuotoisempaa, on Kevyt-paketti usein riittävä. Maksat ainoastaan perustoiminnoista, joiden avulla keskityt toimistotöiden sijaan liiketoimintasi kehittämiseen; saat unohtaa mm. saatavien manuaalisen seurannan ja paperisten muistutusten lähettämisen. Adminet Liten laskutus on helppoa ja nopeaa, joten varmistat nopean kassankierron. Ostot ohjautuvat automaattisesti kohteelle tai tilaajalle, joten et joudu käyttämään aikaa tarvikkeiden koostamiseen käsin laskutusta varten. Kun tiedot ovat sähköisessä muodossa, ei paperinippuja tarvitse toimittaa enää krjanpitäjälle. Myös seuranta pysyy ajan tasalla, joten tiedät yrityksen ja työmaiden tilanteen aina reaaliajassa. Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Työllistätkö itsesi lisäksi muita ja haluat tiedon kulkevan työmaiden ja toimiston välillä ilman viivettä? Silloin Kattava-paketti on sinua varten. Kätevien mobiilitoimintojen avulla esim. työtilausprosessi hoituu suoraan työmaalta käsin. Myös työntekijöiden tuntien, poissaolojen ja matkalaskujen kirjaukset onnistuvat heti työmaalla. Paperiset tuntikortit, tietojen siirtelyt sekä ajelut toimiston ja työmaan välillä jäävät unholaan. Samalla varmistetaan kaikkien tuntien ja tapahtumien laskutus. Tiedot siirtyvät automaattisesti palkanlaskentaan, joten ennen palkanmaksua yrittäjän tehtäväksi jää käytännössä palkkojen tarkastus ja hyväksyntä. Kattava-pakettia on mahdollista räätälöidä ja se kasvaa yrityksesi tarpeiden mukaan. Kysy lisää asiantuntijoiltamme Jos yrityksesi toiminta on vielä laajempaa, löytyvät työkalut arjen tehostamiseen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmästä.

Haluamme varmistaa, että asiakkaanamme saat ohjelmistosta parhaan tehon irti, joten käymme ennen käyttöönottopäivää kanssasi läpi teidän tavoitteenne, tarpeenne, ongelmanne sekä suunnitelmanne liiketoiminnan kehittämisen suhteen. Opastus peruskäyttöön tapahtuu pääasiassa ennen varsinaista käyttöönottoa. Peruskoulutukset ovat 1-2 tunnin mittaisia videoituja etäkoulutuksia, joilla saavutetaan käytön perustaso. Koulutuksia voi seurata omalta tietokoneelta silloin, kun itselle parhaiten sopii. Saat kirjalliset koulutusmateriaalit käyttöösi. Myös henkilökohtaista koulutusta voidaan järjestää etänä. Käyttöönoton jälkeen asiakaspalvelu auttaa ohjelman käyttöön liittyvissä teknisissä kysymyksissä, sekä palkanlaskennan ja kirjanpidon kysymyksissä tarpeen vaatiessa.

Vaikka Adminet Lite on pitkälle automatisoitu, ei ole huolta että automatiikka tekisi päätöksiä puolestasi. Sen sijaan automatiikka perustuu sinun toiveisiisi. Määrittelemme ennen käyttööntottoa, kuinka automatiikka yrityksesi rutiineja hoitaa ja näitä määrityksiä voidaan muokata vielä myöhemminkin. Automatiikka helpottaa henkiöstön työtä. Esimerkiksi ostolaskut eivät vaadi enää samaa ruljanssia kuin aiemmin, sillä automatiikka hoitaa puolestasi laskujen vastaanottamisen, tiliöinnin, maksuaineiston muodostamisen ja pankkiin lähettämisen. Yksikään ostolasku ei kuitenkaan mene maksuun ilman sinun hyväksyntääsi, jos niin haluat. Automatiikka hoitaa puolestasi perustyöt, mutta edelleen sinä päätät mitä ostoja ja millä aikataululla maksuun lähtee.

Kaikki tietoliikenne on SSL-suojattua, eli jo käytettävässä verkkoyhteydessä on vahvin suojaus. Tämän lisäksi Suomessa sijaitseva palvelinkeskus on SAS 70 Type II –sertifioitu. Adminet Liten palvelinkeskusta vartioidaan turvahenkilöstön toimesta 24/7 ja kulunvalvonnassa on käytössä biometriset tunnistimet. Lue tietoturvastamme lisää >> Lue GDPR-tietosuoja-asetuksesta >>

Sinä itse päätät. Teemme asiakkaillemme tunnuksia, joissa on rajatut käyttöoikeudet. Tämä tarkoittaa, että esimerkiksi toimitusjohtajalla, työnjohdolla, työntekijöillä ja tilintarkastajilla on kaikilla erilaiset tunnukset. Näistä jokaisen tunnukset sisältävät oman roolin kannalta tarvittavat oikeudet tarkastella ja muokata tietoja. Lisäksi Adminet Liten asiakaspalvelijat pääsevät käsiksi tietoihinne, kun esitätte kysymyksiä esimerkiksi järjestelmässänne olevista luvuista ja tarvitsette asiakaspalvelua.