Rakennusalan toiminnanohjausjärjestelmän hankkijan muistilista
Kun valitset toiminnanohjausjärjestelmää, joka suoriutuu uudis- ja korjausrakentamisen sekä talotekniikan alan yrityksen tarpeista, kysy ainakin seuraavat kysymykset:
Onko toiminnanohjausjärjestelmä suunniteltu rakennusalan tarpeisiin?
Rakennusalalla on omat selkeät erityispiirteensä ja prosessinsa, ja juuri näihin tarpeisiin vastaava toiminnanohjausjärjestelmä tuo parhaan mahdollisen tehokkuuden arkeen.
Onko käyttäjäpohja laaja ja toimittaja vakavarainen?
Adminetillä on jo yli 26 000 käyttäjää, ja Admicom on alansa suurimpia toimijoita Suomessa.
Onko tarjolla tukea valintaan, käyttöönottoon ja tuleviin tarpeisiin?
Admicomilla oma yhteyshenkilö on tukenasi kaikkien järjestelmän käyttöönoton vaiheiden ajan, jotta saat Adminetistä parhaan tehon irti. Prosessi on hiottu mahdollisimman toimivaksi yli 1000 käyttöönottoprojektin kokemuksella. Tarjoamme peruskoulutuksen ennen käyttöönottoa, ohjesivuston ja ilmaisia koulutusvideoita, ja käyttöönoton jälkeen asiakastuki palvelee Adminetin käyttäjiä puhelimitse sekä tukipyyntöjen kautta.
Onko automaatio korkealla tasolla?
Olemme rakentaneet Adminetin hoitamaan rutiinitehtäviä asiakkaidemme puolesta, jotta voit keskittyä tuottavaan työhön. Kehitämme automatiikkaa koko ajan pidemmälle.
Kehittyykö järjestelmä jatkuvasti?
Tuotekehitystiimimme työskentelee jatkuvasti varmistaakseen, että Adminet on jatkossakin rakennusalan tehokkain ja monipuolisin työkalu.
Tarjoaako toiminnanohjausjärjestelmä kasvunvaraa ja joustavuutta?
Adminet-ohjelmistopakettia voidaan muokata joustavasti asiakkuuden aikana sitä mukaa kun yrityksesi tarpeet muuttuvat. Näin käytössäsi ovat aina juuri ne ominaisuudet, joita tarvitset.
Onko tietoturva huomioitu?
Takaamme, että tietoturvamme on huipputasoa, ja varmuuskopioimme tietosi joka päivä. Adminet sijaitsee kotimaisilla palvelimilla ja on kehitetty Suomessa.