Heitä hyvästit toimistotyölle ja voit keskittyä rakentamiseen

Mitä, jos voisit päästä eroon turhasta toimistotyöstä ja lukemattomista eri järjestelmistä? Adminetissä on valmiiksi sisäänrakennettuna rakennusalan yritysten parhaat käytännöt aina helpoista tuntikirjauksista tehokkaaseen työmaiden hallintaan ja kirjanpidosta automaattisesti päivittyviin raportteihin. Kaikki toiminnot, yksi järjestelmä – ja sinulla jää enemmän aikaa elämälle.

Tarvitsetko apua? Kysy asiantuntijalta

Ville Elomaa

Senior Sales Manager

Länsi-Suomi

050 303 6984

Laura Kauppinen

Markkinointikoordinaattori

040 654 1104

Jari Kangassalo

Liiketoimintajohtaja | Tocoman

020 742 0215

Juuso Haarala

Senior Sales Manager

Etelä-Suomi

Itä-Suomi

Keski-Suomi

Länsi-Suomi

044 724 1777

Olli Happonen

Senior Sales Manager

Itä-Suomi

Keski-Suomi

040 588 7773

Joonas Asikainen

Senior Sales Manager

Itä-Suomi

Länsi-Suomi

045 639 4629

Adminetin ohjelmistotuki

044 433 3200

Teemu Parkkinen

Senior Sales Manager

Etelä-Suomi

040 592 7020

Tommi Kalliokoski

Senior Sales Manager

Pohjois-Suomi

040 120 4828

”Sanoisin, että Adminet on vapauttanut aikaa neljä päivää viikossa, eli valtaosa toimistotöistä on jäänyt pois. Tämä ohjelma maksaa itsensä takaisin, kun minulla säästyy niin paljon aikaa toiminnan kehittämiseen – ja olisin kyllä muutenkin valmis maksamaan siitä, että minun on hyvä olla.”

Henry Haatainen, SRH Rakennus (mm. maanrakennus, talonrakentaminen, korjausrakentaminen)

Miksi Adminet sopii rakennusalalle?

Enemmän ja parempaa tietoa yrityksesi toiminnasta

Adminetin huippuunsa hiottu automatiikka varmistaa, että saat yrityksesi toiminnasta tarkkaa, tärkeää ja reaaliaikaista tietoa missä ja milloin tahansa.

Tehokkuutta työmaalle, kannattavuutta liiketoimintaan

Kun projektit pysyvät aikataulussa, budjetti kurissa ja tieto on samassa paikassa reaaliaikaisesti, pysyy toimintakin kannattavana.

Automatisoi rutiinityöt ja voit keskittyä olennaiseen

Vähemmän manuaalista toimistotyötä ja tietojen siirtelyä useiden eri järjestelmien välillä, enemmän aikaa sinulle tärkeille asioille.

Rakentamiseen Adminet tarjoaa esimerkiksi näitä ominaisuuksia…

Seuranta ja raportointi

Lue lisää

Mobiili

Lue lisää

Taloushallinto

Lue lisää

Tiedonhallinta

Lue lisää

Johtaminen

Lue lisää

Projektin toteutus

Lue lisää

Käyttöönottoko vaikeaa ja aikaavievää? Adminetin kanssa sekin hoituu ketterästi!

1

Valmistelu

Valmistelemme ohjelmistoosi oikeat hinnastot, dokumentit, pankkiyhteydet sekä muut juuri sinun yrityksellesi tärkeät toiminnot.

2

Koulutus

Ohjelmiston tausta-asetusten valmistuessa koulutamme yrityksesi henkilöstöä heidän työtehtäviensä kannalta tärkeisiin toimintoihin.

3

Valmista tuli!

Saatte käyttöönottopäivän jälkeenkin asiantuntijoiltamme koulutusta. Kun tekeminen on tuttua, siirrytte ilmaisen asiakastukemme piiriin.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Adminet on markkinoiden tehokkain työkalu yrityksesi kasvun ja kehittymisen tueksi, koska se on automatisoidumpi kuin yksikään muu järjestelmä. Adminet vapauttaa parhaimmillaan satoja tunteja vuodessa toimistotöistä tuottavaan työhön. Laskutat sillä myös kaikki työt ja tarvikkeet. Voit käyttää Adminettiä missä ja milloin vain, eikä sinun tarvitse murehtia päivityksistä ja muista teknisistä asioista. Adminet on 100% paperiton, eli pääset eroon kaikesta paperinpyörittelystä. Saat reaaliaikaisen tiedon yrityksesi taloudesta, etkä vasta tilinpäätöshetkellä.

Adminetin hinta määräytyy aina asiakkaan tarpeisiin sopivan sovelluskokonaisuuden ja palvelukokonaisuuden laajuuden mukaan. Lupaamme sinulle, että hinta on erittäin kilpailukykyinen Adminetistä saatavaan hyötyyn nähden. Saat selkeän kuukausihinnan omalle ohjelmistopaketillesi, sillä haluamme palvelumme hinnoittelun olevan asiakkaillemme läpinäkyvää ja mahdollisimman yksinkertaista. Moni asiakasyrityksemme säästää enemmän rahaa Adminetin ansiosta. Suorien kustannussäästöjen lisäksi investoinnin arvoa kannattaa mitata myös säästetyssä ajassa. Keskustelemalla meidän kanssamme saat tarkemman hinta-arvion ja ehdotuksen liiketoimintaasi parhaiten tukevasta paketista, joten kysy rohkeasti lisää!

Toiminnanohjausjärjestelmä kuulostaa helposti liian järeältä ratkaisulta, mutta ei hätää – järjestelmämme on oikeasti samaan aikaan kevyt ja tehokas. Tavoitteemme on tehdä yrityksen arjesta mahdollisimman helppoa ja yhden järjestelmän ratkaisu on siinä avainasemassa. Sovelluskokonaisuus perustuu aina asiakkaan tarpeisiin. Sen vuoksi Adminet soveltuu erinomaisesti eri kokoisille yrityksille, koska voit valita omaan ohjelmistopakettiisi yhteensopivat sovellukset tarpeesi mukaan, esimerkiksi laskutuksesta laajempiin kokonaisuuksiin ja palvelupaketteihin. Voit ottaa sovelluksia helposti käyttöön myöhemminkin esimerkiksi yritystoiminnan kasvaessa. Pienyrityksille tarjoamme kevyempää Adminet Lite -palvelukokonaisuutta.