Rakentamisen toiminnanohjausjärjestelmä Adminet

Admicom tukee rakennusyritysten liiketoimintaa yhden palvelukokonaisuuden kautta.

Kokonaisuuden ytimessä on Adminet – automatisoitu ja selainpohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, joka yhdistää yrityksen toiminnot ja taloushallinnon saumattomasti. Kokonaisjärjestelmä kattaa kaiken tarjouslaskennasta kirjanpitoon ja työmaalta toimistolle.

  • Vain yksi järjestelmä
    Toimialakohtaiset työkalut työmaalle ja toimistoon
  • Kertakirjauksen periaate
    Kerran kirjattu tieto on käytettävissä siellä missä sitä tarvitaan. Adminetin automatiikka huolehtii myös mm. viranomaisraportoinnista.
  • Reaaliaikainen raportointi
    Työmaaraportointi ja kirjanpito täsmäävät toisiinsa ja ne ovat aina ajan tasalla.
  • Toimialakohtaiset ominaisuudet
    Alan erityispiirteet huomioitu (mm. kalustonhallinta, alihankinnan maksuerät, työmaan dokumentit)
  • Ajasta ja paikasta riippumaton
    Koko järjestelmä on selainkäyttöinen. Työnjohdolle ja työntekijöille omat mobiilinäkymänsä.