Palvelumme kehittyvät – esittelyssä asiakaskoordinointi
Uudistetun strategiakauden yksi tärkeimmistä pääpainoista on kehittää asiakaspalveluamme Admicomin laajalle asiakasjoukolle.
Päivitetyn strategian mukaisesti Admicom suuntaa vahvasti rakennusalan digitalisointiin ja tuottavuuden parantamiseen. Teollisuuden ohjelmistoratkaisuiden kehittämiseksi tutkitaan toimialan eriyttämistä omaksi yhtiökseen.
Admicom julkaisi 2.11.2022 päivitetyn strategiansa, jonka keskiössä on rakennusalan asiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen. Rakennusalaan sisältyy Admicomin nykyisistä toimialoista talotekniikka ja rakentaminen, mutta tulevaisuudessa mahdollisesti myös muita saman arvoketjun toimijoita, jolloin voimme rakentaa myös integraatioita eri toimijoiden välille. Toiminnanohjauksen lisäksi tuomme palveluvalikoimaamme jatkossa myös muita digitaalisia ratkaisuita asiakkaiden tarpeisiinne perustuen.
Admicomin kehitystyö tulee jatkossa suuntautumaan koko rakennusalan arvoketjun asiakkaiden toiminnan digitalisointiin ja tuottavuuden parantamiseen. Nykyisten talotekniikka- ja rakennusalan asiakkaidemme näkökulmasta tämä tarkoittaa, että tuotekehityksemme ja palvelukehityksemme fokus on entistä selvemmin heidän tarpeissaan.
Tulemme panostamaan ohjelmistojemme käytettävyyteen sekä datapohjaisiin ja keinoälyä hyödyntäviin malleihin. Rakennamme myös uuden palveluyksikön huolehtimaan asiakkaidemme tarpeista.
Teollisuustoimialan osalta tutkimme sen eriyttämistä omaksi yhtiökseen, jolloin alan asiakastarpeet pääsevät vahvemmin ansaitsemaansa fokukseen. Tämä mahdollistaa entistä nopeammin teollisuustarpeisiin kehittyvän ohjelmiston ja palvelun tarjoamisen tulevaisuudessa.
Lisätietoa strategiapäivityksen taustoista ja sen mukanaan tuomista muutoksista pääset lukemaan virallisesta yhtiötiedotteesta.