Palvelumme kehittyvät – esittelyssä asiakaskoordinointi
Uudistetun strategiakauden yksi tärkeimmistä pääpainoista on kehittää asiakaspalveluamme Admicomin laajalle asiakasjoukolle.
Lue asiakkaidemme kuulumiset, asiantuntija-artikkeleita ja tuoreimmat sovellusuutiset.
Kevään lehdistä voit lukea viiden asiakkaamme haastattelut:
Kerromme myös Admicomin ja Tocomanin yhdistymisestä sekä asiakkaamme Rakennus-Kasevan odotuksista yhteistyöltä.
Asiantuntijat ottavat tällä kertaa kantaa moniin aiheisiin, kun Pageron Martti From kertoo verkkolaskutuksen hyödyistä ja lainsäädännöstä, 24 Centerin Joose Pinomaa digitaalisten työkalujen ja sosiaalisen median potentiaalista toimialan yrityksissä sekä oma asiantuntijamme Anna-Maija Ijäs pohtii ovatko työntekijät muutoksen hidasteena ohjelmistojen käyttöönotossa.
Sovellusuutisissa kerromme mm. mobiilin palkkalaskelmista, automatiikan hyödyntämisestä yrityksesi avainluvujen seurannassa sekä teollisuuden työjonojen projektivaiheseurannasta.