Palvelumme kehittyvät – esittelyssä asiakaskoordinointi
Uudistetun strategiakauden yksi tärkeimmistä pääpainoista on kehittää asiakaspalveluamme Admicomin laajalle asiakasjoukolle.
Uusi opas on julkaistu! Oppaasta saat selville, miten helpotat uuden järjestelmän käyttöönottoa ja kuinka isosta projektista oikein on kyse.
Uuden järjestelmän käyttöönotto mietityttää monia, eikä suotta, onhan se iso projekti. Mitä käyttöönotto sisältää? Kuinka paljon se vie aikaa? Ketkä siihen osallistuvat? Esimerkiksi näihin kysymyksiin saat vastauksen oppaasta.
Olemme olleet mukana yli tuhannessa käyttöönottoprojektissa ja olemmekin kehittäneet vahvan kokemuksemme pohjalta järjestelmämme käyttöönoton mahdollisimman kevyeksi yrityksille.
”Ei meidän tarvinnut käyttöönottoa stressata eikä missään vaiheessa tuntunut, että tulee kiire, kun meille annettiin riittävän väljä aikataulu ja selkeä ohjeistus vaadittaviin toimenpiteisiin.” – Laatulattiat Uusimaa Oy
Lataa opas alta ja lue konkreettisia vinkkejä, kuinka varmistat sujuvan käyttöönoton ja pääset voittajana maaliin!