Palvelumme kehittyvät – esittelyssä asiakaskoordinointi
Uudistetun strategiakauden yksi tärkeimmistä pääpainoista on kehittää asiakaspalveluamme Admicomin laajalle asiakasjoukolle.
Esittelemme uutena ominaisuutena Verkkotilaus-lisäpalvelun. Sen avulla saatte yrityksenne nettisivuilta töidenne tilaukset suoraan Adminet-ympäristöönne.
1. Asiakkaasi voi tehdä tilauspyynnön helposti netistä
2. Saatte valmiin lomakepohjan nettisivuillenne
3. Tilauspyynnöt tulevat lomakkeelta suoraan Adminettiin
Verkkotilaus-lisäpalvelun avulla saat yrityksellesi lisää asiakkaita ja työtilauksia. Nykyisille verkkosivuillesi lisätään uusi sivu, josta asiakkaasi voivat tehdä yrityksellesi suoraan työpyyntöjä.
Lomakkeen täyttämällä työpyyntö siirtyy suoraan yrityksesi työjonoon Adminetissä ja asiakkaasi saa kuittauksen. Voitte käsitellä tätä työpyyntöä samalla tavoin kuin muitakin yrityksesi työtilauksia Adminetissä.
Palvelun käyttöönotto on tehty sinulle helpoksi. Kytkemme ensin palvelun käyttöösi Adminetissä. Lomake lisätään verkkosivuillesi verkkosivustojesi ylläpitäjän tai Admicomin toimesta. Tämän jälkeen palvelu on heti käytettävissä.
Jos yritykselläsi on kumppani, joka ylläpitää verkkosivustoanne, niin voit sopia kumppanisi kanssa lomakkeen lisäämisestä sivustolle. Tarjoamme teille valmiin koodipohjan, joka vain lisätään sivustolle. Yleensä kyse on alle tunnin työstä.
Viime vuoden lopulla Adminet sai uuden toiminnon, jolla voit lähettää automaattisesti ilmoitusviestejä tilauksen tilasta. Voit määritellä yrityksesi tarpeisiin sopivalla tavalla missä tilanteissa, kenelle ja millä sisällöllä ilmoituksia lähetetään.
Ilmoitusviestit lähtevät sähköpostilla ja vastaanottajana voi olla työtilauspyynnön lähettäjä, tilaajan vastuuhenkilö tai molemmat. Viestin lähettäjänä näkyy tilauksen vastuuhenkilö. Ilmoitusviestejä voi lähettää sekä verkkotilausten kautta tulleisiin työpyyntöihin että normaalisti Adminetissä avattuihin työtilauksiin. Ilmoitusviesteissä voidaan käyttää myös kielikäännöksiä.